آغاز ۲۸مین نمایشگاه الکامپ از ۳ مهر ۱۴۰۴

به گزارش اتاق تجارت ، مهمترین رویداد فناوری ایران، نمایشگاه الکامپ، با شعار «سرمایهگذاری هوشمند، توسعه پایدار» برگزار میشود. در این دوره، بیش از ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی از هفت کشور جهان مشارکت دارند. بخشهای جدیدی مانند هوش مصنوعی و پلتفرمهای طلای آنلاین به نمایشگاه اضافه شدهاند. همچنین، این رویداد همزمان با کنفرانس دیبلاک ۲۰۲۵ با حضور کشورهای عضو بریکس برگزار خواهد شد.
آغاز بیست و هشتمین نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۴
بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانهای استان تهران، در نشست اخیر این سازمان، آمادگی بیش از ۵۰۰ شرکت داخلی و خارجی برای حضور در نمایشگاه الکامپ اعلام شد. رضا حیدری، دبیر اجرایی رویداد، تأیید کرد که شرکتهایی از هفت کشور، از جمله چین، آلمان، کره جنوبی و ایتالیا، در این نمایشگاه بینالمللی مشارکت خواهند داشت. به گفته او، ۶۳۰ شرکت ثبتنام کردهاند، اما به دلیل محدودیت فضا، تنها حدود ۵۰۰ شرکت در ۲۰ سالن نمایشگاه حضور خواهند داشت.
در این نشست، از پوستر نمایشگاه با شعار «سرمایهگذاری هوشمند، توسعه پایدار» رونمایی شد. علی حکیمجوادی، رئیس سازمان نظام صنفی رایانهای کشور، با قدردانی از نقش رسانهها، آنها را «سفرای صادق فناوری اطلاعات» نامید و بر ضرورت همراهیشان در موفقیت رویدادهایی مانند الکامپ تأکید کرد. او همچنین از حمایت جدی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، به ویژه شخص وزیر، ستار هاشمی، از این نمایشگاه خبر داد.
ویژگیهای برجسته و ابتکارات نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۴
امسال، بخشهای سنتی نمایشگاه الکامپ مانند الکاماستارز، الکامتاکز و الکامگیمز نیز برگزار خواهند شد. علاوه بر این، پلتفرمهای آنلاین فعال در حوزه طلا برای اولین بار به نمایشگاه اضافه شدهاند. مهرداد ذوالفقاریان، دبیر سازمان نصر استان تهران، به بهبود کیفیت برگزاری نمایشگاه اشاره کرد و از راهاندازی دبیرخانه دائمی رویدادها، کالسنتر و سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) خبر داد.
حکیمجوادی همچنین به همزمانی این رویداد با کنفرانس دیبلاک ۲۰۲۵ اشاره کرد و این اتفاق را فرصتی برای بهرهگیری از ظرفیتهای بینالمللی و جذب سرمایهگذاری خارجی دانست. به گفته او، در این دوره، بخش ویژهای برای هوش مصنوعی در نظر گرفته شده و پنلی اختصاصی برای متخصصان این حوزه از تهران و سایر استانها تدارک دیده شده است. همچنین، برای بازیگران حوزه مالی و رمزارزها، فضایی مجزا در نظر گرفته شده تا بتوانند خدمات خود را معرفی کنند.
در این نشست، به دغدغههایی مانند تعرفه خدمات اپراتورها و احتمال قطعی برق نیز پرداخته شد. حکیمجوادی اظهار داشت که سازمان نصر تنها میتواند نگرانیهای خود را منتقل کند، چرا که تأمین زیرساختها در اختیار مدیریت نمایشگاه بینالمللی تهران است. او همچنین با اشاره به عدم حضور برخی برندهای بزرگ، تأکید کرد که مشارکت در نمایشگاه یک تصمیم تجاری است و شرکتها بر اساس برآورد هزینه و فایده تصمیم میگیرند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰