تاریخ انتشار : شنبه 6 خرداد 1402 - 12:08
79 بازدید
کد خبر : 2942

بالاخره زمان دقیق واریز معوقات معلمان اعلام شد

بالاخره زمان دقیق واریز معوقات معلمان اعلام شد

بالاخره زمان دقیق واریز معوقات معلمان اعلام شد مهم‌ترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته به گزارش منیبان، سرپرست وزارت آموزش و پرورش درباره پرداخت معوقات و پرداخت فوق‌العاده حقوق معلمان و فرهنگیان توضیحاتی ارائه کرد. سرپرست وزارت آموزش و پرورش برنامه‌ استخدام معلم در آموزش و پرورش را اعلام کرد. سرپرست وزارت آموزش و پرورش با

بالاخره زمان دقیق واریز معوقات معلمان اعلام شد بالاخره زمان دقیق واریز معوقات معلمان اعلام شد

  • مهم‌ترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته

    مهم‌ترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش منیبان، سرپرست وزارت آموزش و پرورش درباره پرداخت معوقات و پرداخت فوق‌العاده حقوق معلمان و فرهنگیان توضیحاتی ارائه کرد. سرپرست وزارت آموزش و پرورش برنامه‌ استخدام معلم در آموزش و پرورش را اعلام کرد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برنامه ارائه شده‌اش به مجلس به عنوان گزینه معرفی شده برای تصدی پست وزارت آموزش و پرورش، از پیگیری جذب مربی امور تربیتی و پیگیری تخصیص فوق‌العاده ویژه کارکنان و معلمان وزارت آموزش و پرورش با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و اجرایی خبر داد.

رضا مراد صحرایی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش در صفحه شخصی‌اش در شبکه اجتماعی ویراستی نوشت: «در برنامه ارائه شده به نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی سعی کرده‌ایم بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار امسال فرهنگیان و دغدغه‌های ایشان در حوزه تعلیم و تربیت را با استناد به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به نقشه راه نظام تعلیم و تربیت تبدیل کنیم.»

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در ادامه به دو برنامه‌اش پیرامون امور پرورشی و معیشت و منزلت معلمان به این شرح اشاره کرده است:

«بخش‌هایی از این برنامه را با هم مرور می‌کنیم:

– امور پرورشی در مدارس: پیگیری جذب مربی امور تربیتی، تنوع و نوآوری در الگوهای مدیریتی و برنامه‌های پرورشی

– معیشت و منزلت معلمان: پیگیری تخصیص فوق‌العاده ویژه کارکنان و معلمان وزارت آموزش و پرورش با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و اجرایی.»

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.