تاریخ انتشار : یکشنبه 5 شهریور 1402 - 17:48
74 بازدید
کد خبر : 10235

تغییر بزرگ حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی/ واریزی شهریور را چک کنید

تغییر بزرگ حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی/ واریزی شهریور را چک کنید

تغییر بزرگ حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی/ واریزی شهریور را چک کنید به گزارش منیبان، در نیمه اول اردیبهشت ماه وزیر رفاه اعلام کرد که پیشنهاد افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح درآمدی در هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی به تصویب رسیده و به هیئت دولت ارسال شود؛ هرچند وعده‌هایی از سوی مسئولان مربوط برای تصویب و

تغییر بزرگ حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی/ واریزی شهریور را چک کنید تغییر بزرگ حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی/ واریزی شهریور را چک کنید

به گزارش منیبان، در نیمه اول اردیبهشت ماه وزیر رفاه اعلام کرد که پیشنهاد افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح درآمدی در هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی به تصویب رسیده و به هیئت دولت ارسال شود؛ هرچند وعده‌هایی از سوی مسئولان مربوط برای تصویب و اعمال افزایش حقوق‌ بازنشستگان در پایان اردیبهشت ماه داده شده بود؛ به علت آنچه که از سوی وزیر رفاه "درگیری دولت در طرح مردمی سازی یارانه‌ها" عنوان شد، سرانجام در ابتدای هفته جاری افزایش حقوق بازنشستگان به تصویب دولت رسید. ما به تفاوت حقوق بازنشستگان قرار است به زودی پرداخت شود. در ادامه آخرین اخبار حقوق بازنشستگان را بخوانید.

اگرچه واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی از بیستم هر ماه آغاز می‌شود اما با وجود ورود به شهریور، برخی از بازنشستگان اعلام کرده‌اند که هنوز حقوق مرداد ماه خود را دریافت نکرده‌اند. اما چرا حقوق مستمری‌بگیران واریز نشده است؟

واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی هر ماه از بیستم آغاز و تا آخرین روز ماه ادامه دارد. حقوق‌ها بر اساس حروف الفبا واریز می‌شود و این سازمان تا پیش از اتمام ماه، موظف است که حقوق همه بازنشستگان تامین اجتماعی را پرداخت کند.

اما این چندمین ماهی است که واریز حقوق‌ها با تاخیر مواجه شده است. از آخرین روز مرداد تاکنون برخی از این افراد اعلام کرده‌اند که حقوق بازنشستگی تامین اجتماعی آنها واریز نشده است و نهاد و سازمانی هم پاسخگوی عدم واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی نیست.

البته چند روز قبل کانون بازنشستگان تهران اعلام کرد: در حال پیگیری مساله هستیم. هنوز سازمان تامین اجتماعی پاسخ نداده است که چرا این ماه حقوق‌ها با تاخیر چند روزه پرداخت می‌شود.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.