تاریخ انتشار : شنبه 31 تیر 1402 - 8:54
97 بازدید
کد خبر : 7386

ثبت نام فیدیلیتی پرایم به قیمت نمایندگی / سود نیم میلیاردی خریداران شاسی بلند بهمن موتور در ۲ ماه!

ثبت نام فیدیلیتی پرایم به قیمت نمایندگی / سود نیم میلیاردی خریداران شاسی بلند بهمن موتور در ۲ ماه!

ثبت نام فیدیلیتی پرایم به قیمت نمایندگی / سود نیم میلیاردی خریداران شاسی بلند بهمن موتور در ۲ ماه! به گزارش منیبان، فروش فوری فیدلیتی پرایم ۵ و ۷ نفره از صبح امروز ساعت ۱۰ آغاز شده است و به مدت ۷ روز ادامه خواهد داشت. در ادامه نگاهی به شرایط ثبت نام بهمن موتور

ثبت نام فیدیلیتی پرایم به قیمت نمایندگی / سود نیم میلیاردی خریداران شاسی بلند بهمن موتور در ۲ ماه! ثبت نام فیدیلیتی پرایم به قیمت نمایندگی / سود نیم میلیاردی خریداران شاسی بلند بهمن موتور در ۲ ماه!

به گزارش منیبان، فروش فوری فیدلیتی پرایم ۵ و ۷ نفره از صبح امروز ساعت ۱۰ آغاز شده است و به مدت ۷ روز ادامه خواهد داشت. در ادامه نگاهی به شرایط ثبت نام بهمن موتور و همچنین اختلاف قیمت نمایندگی فیدلیتی پرایم با بازار آزاد خواهیم انداخت.

فیدلیتی پرایم ۵ نفره و ۷ نفره در پیش فروش بهمن موتور به قیمت نمایندگی ۱۴۰۲ عرضه شده است. اختلاف قیمت این دو خودرو با قیمت روز بازار آزاد خودروهای مونتاژی مشخص می‌کند، خریداران تیپ ۱ حوالی ۴۹۷ میلیون و تیپ ۲ نزدیک به ۵۴۲ میلیون تومان سود خواهند کرد. البته این سود غیرقطعی است و ممکن است قیمت بازار آزاد تا موعد تحویل که هفته آخرین شهریورماه می‌باشد تغییر کند.

سایت+ثبت+نام+بهمن+خودرو+فیدلیتی+پرایم

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.