تاریخ انتشار : شنبه 14 مرداد 1402 - 0:54
79 بازدید
کد خبر : 8513

ثبت نام لاستیک سهمیه‌ای، ضوابط، شرایط/ قیمت

ثبت نام لاستیک سهمیه‌ای، ضوابط، شرایط/ قیمت

ثبت نام لاستیک سهمیه‌ای، ضوابط، شرایط/ قیمت به گزارش منیبان، همزمان با آغاز تحریم‌های اقتصادی، شرایط در بازار تایر و لاستیک ایران نیز برهم خورد. همزمان با آغاز تحریم‌های اقتصادی، شرایط در بازار تایر و لاستیک ایران نیز برهم خورد. قیمت تایر‌های خارجی به واسطه کمبود واردات افزایش یافت. همچنین تولیدکنندگان داخلی نیز با معضلاتی

ثبت نام لاستیک سهمیه‌ای، ضوابط، شرایط/ قیمت ثبت نام لاستیک سهمیه‌ای، ضوابط، شرایط/ قیمت

به گزارش منیبان، همزمان با آغاز تحریم‌های اقتصادی، شرایط در بازار تایر و لاستیک ایران نیز برهم خورد.

همزمان با آغاز تحریم‌های اقتصادی، شرایط در بازار تایر و لاستیک ایران نیز برهم خورد. قیمت تایر‌های خارجی به واسطه کمبود واردات افزایش یافت. همچنین تولیدکنندگان داخلی نیز با معضلاتی در زمینه تولید مواجه شدند. نتیجه این مشکل، کمبود تایر در بازار و افزایش شدید قیمت آن بود. راه حل وزارت صمت برای این معضل، ثبت نام لاستیک دولتی یا همان ثبت نام لاستیک سهمیه‌ای بوده است.

ثبت نام لاستیک سهمیه‌ای روشی برای مدیریت بازار لاستیک است. بر این اساس بخشی از تولیدات تایرسازان دولتی با نرخ دولتی روانه بازار می‌شود تا تقاضای مصرف‌کنندگان پاسخ داده شود. البته شرایط ثبت‌نام لاستیک دولتی خاص است و هر مالک خودرو در طول یکسال قادر است یکبار از سهمیه خود استفاده کند. بخش دیگر تولیدات این شرکت‌ها نیز با قیمت آزاد در بازار فروخته خواهد شد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.