تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آبان 1402 - 16:52
78 بازدید
کد خبر : 15523

خبر مهم وزیر ارتباطات درباره اینترنت پرسرعت

خبر مهم وزیر ارتباطات درباره اینترنت پرسرعت

خبر مهم وزیر ارتباطات درباره اینترنت پرسرعت به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، عیسی زارع‌پور: رویکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سرعت‌های بالا است و در شهرهایی که فیبر نوری اجرا شده سرعت‌های خوبی به مردم ارایه می‌شود. عیسی زارع پور – وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات – در همایش ملی نسل پنجم ارتباطات

خبر مهم وزیر ارتباطات درباره اینترنت پرسرعت خبر مهم وزیر ارتباطات درباره اینترنت پرسرعت

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، عیسی زارع‌پور: رویکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سرعت‌های بالا است و در شهرهایی که فیبر نوری اجرا شده سرعت‌های خوبی به مردم ارایه می‌شود.

عیسی زارع پور – وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات – در همایش ملی نسل پنجم ارتباطات در ایران اظهار کرد: امروز این همایش که درباره نسل پنجم ارتباطات در حال برگزاری است و تمام فناوری‌هایی که مطرح شده نیازمند اینترنت پرسرعت برای مردم است و دنیا هم به این سمت پیش می‌رود و یکی از تکالیفی که به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هم محول شده همین موضوع است.

وی افزود: رویکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات سرعت‌های بالا است و در شهرهایی که فیبر نوری اجرا شده سرعت‌های خوبی به مردم ارایه می‌شود و مردم ما شایسته بهترین‌ها و سرعت‌های بالا هستند.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.