تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 تیر 1403 - 21:00
106 بازدید
کد خبر : 21608

راهنمای جامع خرید انواع پرینتر، نکات کلیدی +مدل های پرفروش سال

راهنمای جامع خرید انواع پرینتر، نکات کلیدی +مدل های پرفروش سال
اگرچه در سال های اخیر نگهداری از مدارک در فضای ابری و سخت افزارهای کامپیوتری رایج شده است، اما همچنان جایگاه چاپ عکس، اسناد و مدارک در اداره ها و سازمان های امروزی محفوظ بوده و از انواع دستگاه های پرینت برای این منظور استفاده می شود. به طور مثال پرینتر 3010 برند کانن یکی از به روزترین تجهیزات چاپ و پرینت است که در سال های اخیر کارایی ویژه ای برای مصرف کنندگان داشته؛ شما می توانید در میان انواع برندهای پرینتر بهترین گزینه ها را بسته به نوع نیازهای خود انتخاب کنید.

راهنمای جامع خرید انواع پرینتر، نکات کلیدی +مدل های پرفروش سال

اگرچه در سال های اخیر نگهداری از مدارک در فضای ابری و سخت افزارهای کامپیوتری رایج شده است، اما همچنان جایگاه چاپ عکس، اسناد و مدارک در اداره ها و سازمان های امروزی محفوظ بوده و از انواع دستگاه های پرینت برای این منظور استفاده می شود. به طور مثال پرینتر ۳۰۱۰ برند کانن یکی از به روزترین تجهیزات چاپ و پرینت است که در سال های اخیر کارایی ویژه ای برای مصرف کنندگان داشته؛ شما می توانید در میان انواع برندهای پرینتر بهترین گزینه ها را بسته به نوع نیازهای خود انتخاب کنید.

راهنمای خرید پرینتر حرارتی

برای خرید انواع دستگاه های پرینت و چاپ باید به برخی نکات کمی و کیفی دقت داشته باشید. دستگاه های پرینتر حرارتی با به روزترین قابلیت ها در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرند و کلیه نیازهای سازمان ها و اداره های امروزی را پاسخگو خواهند بود. پرینترهای حرارتی با استفاده از جدیدترین فناوری های دنیای صنعت ساخته شده اند و مزایای بی شماری دارند. فناوری ساخت آن ها با تمرکز بر هد دستگاه برای چاپ برگه ها طراحی شده است.
برای خرید فیش پرینتر حرارتی، قیمت پرینتر خانگی را بررسی کرده و با هزینه خرید پرینترهای حرارتی مقایسه کنید. در این زمینه سرعت عمل چاپ دستگاه های حرارتی پرینت نیز مورد توجه قرار می گیرد که کیفیت انتخاب انواع محصولات را برای مصارف مختلف تحت تاثیر قرار می دهد. پورت های اتصال هر یک از انواع تجهیزات چاپ و پرینت در انتخاب آن ها مورد توجه قرار می گیرند که اتصال به دستگاه های مختلف را ساده تر می کنند. در ساختار برخی از پرینترهای حرارتی از قابلیت هایی مانند برش دهنده اتوماتیک به کار رفته که کارایی سیستم را مشخص می کنند.

راهنمای خرید پرینتر ۳ کاره ، چندکاره، تک کاره

در سال های اخیر ساختار پرینترها و دستگاه های چاپ با گذشته متفاوت شده است. پیش تر تجهیزات چاپ و پرینت تنها با یک کارایی ویژه تولید می شدند. اما امروزه در ساختار هر دستگاه چند قابلیت به کار رفته که کارایی و عملکرد آن ها را متناسب با نیازهای کاربران می کند. دستگاه های پرینتر ۳ کاره و چند کاره برای اسکن، کپی کردن، فکس و… به کار می رود و اغلب قیمت بیشتری نسبت به یک پرینتر معمولی دارد.
انواع پرینتر لیزری و حرارتی نیز از فناوری های مدرن ساخت پیروی می کنند. شما می توانید دستگاه های ۳ کاره یا چند کاره را بسته به نیازهای خود خریداری کنید. امروزه برخی از برندهای معتبر تجاری، دستگاه های چاپ و پرینت را با چند قابلیت عرضه می کنند. در این زمینه باید به طراحی تخت دستگاه های پرینتر دقت داشته باشید. پرینترهای تخت قابلیت های اسکن بیشتری در اختیار مصرف کننده قرار می دهند.

buy printer itesf

راهنمای خرید پرینتر اداری

یکی از مهمترین کاربردهای دستگاه های پرینت و چاپ استفاده از آن ها در محیط های اداری و سازمانی است که در طول هر روز اسناد و مدارک مختلفی را چاپ می کنند. پرینترهای اداری با قابلیت های متنوعی ارائه می شوند و هر یک قیمت به خصوصی دارند. قیمت پرینتر خانگی و پرینترهای مخصوص مصارف اداری با هم متفاوت است. اغلب مشتریان برای مصارف خانگی خود از دستگاه های ساده تری استفاده می کنند که قیمت کمتری دارند. برای انتخاب یک پرینتر مناسب به نکات زیر توجه کنید:

توجه به فناوری اتصال پرینتر

برای انتخاب انواع پرینتر لیزری، جوهر افشان و… حتما به فناوری های اتصال دستگاه دقت داشته باشید. پرینترهای وایرلس به روزترین دستگاه های ارائه شده در این حوزه محسوب می شوند. استفاده از پرینترهای وایرلس برای مدرنیزه فضای کار و جلوگیری از سیم کشی بی رویه مزایای بی شماری دارد. اما در مقابل پرینترهای سیمی اتصالات ایمن تری در محل کار شما خواهند داشت.

سرعت چاپ دستگاه

برای انتخاب یک دستگاه مناسب اداری باید به سرعت عمل چاپ دستگاه دقت داشته باشید. دستگاه هایی که با اهداف تجاری در محیط های پر رفت و آمد نصب می شوند، باید سرعت عمل چاپ بیشتری داشته باشند. در فروشگاه های امروزی دستگاه پرینتر ۳۰۱۰ برند کانن یکی از بهترین ها است و سرعت عمل بالایی در چاپ برگه ها و اسناد مورد نظر خواهد داشت.

قابلیت چاپ دورو برگه ها

در محیط های اداری برای صرفه جویی در هزینه خرید برگه اغلب از قابلیت چاپ دو رو برای آماده سازی اسناد و مدارک استفاده می کنند. قابلیت های چاپ دو رو باید در دستگاه شما وجود داشته باشد. در غیر این صورت زمان زیادی برای چاپ دو روی برگه ها صرف می شود.

راهنمایی خرید پرینتر خانگی ارزان قیمت

راهنمای خرید پرینتر خانگی

پرینتر ۳۰۱۰ برند کانن برای مصارف خانگی نیز خریداری می شود. شما می توانید دستگاه های پرینت خانگی را برای استفاده های ساده تر نیز به کار ببرید. در خصوص خرید و انتخاب دستگاه های پرینت باید به چند اصل مهم دقت داشته باشید:

وضوح بالای تصاویر

اغلب کسانی که در منزل خود از دستگاه پرینتر استفاده می کنند، به وضوح چاپ تصاویر اهمیت می دهند. وضوح بالای تصاویر و عکس ها اهمیت زیادی برای کاربران در مصارف خانگی خواهد داشت. وضوح تصاویر با واحد اندازه گیری پیکسل در دستگاه های چاپ و پرینت مشخص خواهد شد.

ابعاد و اندازه پرینتر خانگی

برای انتخاب و خرید هر یک از دستگاه های پرینتر خانگی باید به ابعاد محصول دقت داشته باشید. در محیط های خانگی اغلب به دستگاه های جمع و جور با ابعاد کوچکتر نیاز دارند. به همین خاطر سایز مناسب دستگاه برای مصارف خانگی اهمیت زیادی دارد.

چاپگر های لیزری برای مصارف خانگی

بهترین گزینه برای مصارف خانگی، دستگاه پرینت لیزری است که همه قابلیت های مورد نیاز کاربران را در اختیار افراد قرار می دهد. مصارف خانگی نیاز به دقت بالای دستگاه ندارند و عمدتا با دستگاه های معمولی تر می توان پاسخگوی کاربران در محیط منزل بود.

راهنمای خرید پرینتر hp

یکی از محبوب ترین برندهای دستگاه پرینتر، برند معتبر اچ پی است که در سال های اخیر مشتریان بی شماری در سر تا سر جهان داشته است. کمپانی اچ پی مدل های متنوعی از دستگاه های چاپ و پرینت را در اختیار مشتریان قرار می دهد. قیمت پرینتر خانگی اچ پی بسیار مناسب تعیین شده و قدرت خرید مشتریان را برای انتخاب دستگاه های چاپ و پرینت افزایش می دهد. در خصوص انتخاب دستگاه های پرینتر اچ پی به نوع کارتریج دستگاه نیز دقت داشته باشید. کارتریج های پرینترهای اچ پی در مدل های مختلف تولید شده و با انواع مدل های پرینتر اچ پی همخوانی دارند.

hp printer

راهنمای خرید پرینتر لیزری

پرینتر لیزری برای چاپ با سرعت بالا و تعداد انبوه برگه ها مورد استفاده قرار می گیرد. اگر کیفیت و وضوح تصاویر چاپ شده برای شما اهمیت زیادی ندارد، حتما از دستگاه های لیزری کم مصرف استفاده کنید. هزینه استفاده از دستگاه های لیزری بسیار مناسب تر از سایر پرینترهای موجود در بازار است. مدل های لیزری متون را به صورت سیاه و سفید چاپ می کنند و کیفیت آن ها برای چاپ تصاویر رنگی نیز قابل قبول خواهد بود.
در مقایسه پرینترهای لیزری با مدل های جوهر افشان به برتری این دستگاه های مدرن پی می برید. شما می توانید پرینترهای لیزری را برای چاپ ابعاد غیر استاندارد کاغذهای براق و معمولی به کار ببرید. در خصوص خرید هر نوع دستگاه پرینتر لیزری باید به سرعت عمل و عملکرد دستگاه در مقایسه با سایر پرینترهای معمولی دقت داشته باشید.

راهنمای خرید پرینتر استوک

از آن جا که قیمت پرینتر خانگی و اداری کمی بالا رفته و قدرت خرید برخی مصرف کنندگان را کاهش داده، میزان استقبال از پرینترهای استوک افزایش یافته است. شما می توانید پرینترهای استوک را با قیمت های به صرفه ای خریداری کنید. انواع پرینتر لیزری و حرارتی و جوهر افشان و… را به صورت استوک خریداری کنید. اگر به کیفیت قطعات به کار رفته در دستگاه توجه داشته باشید، یک پرینتر استوک به اندازه یک دستگاه نو برای شما کارایی خواهد داشت. شما می توانید در خصوص خرید پرینترهای استوک و دست دوم از کارشناسان  نمایندگی ها کمک بگیرید.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.