راههای کد استعلام کالابرگ الکترونیک مرحله پنجم

به گزارش اتاق تجارت ، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به منظور افزایش شفافیت در روند توزیع کالابرگ الکترونیک، راههای مختلفی را برای استعلام وضعیت واریز اعتبار به حساب خانوارها منتشر کرده است. بر اساس آخرین گزارشها، مشمولان میتوانند با وارد کردن کد استعلام کالابرگ (کد ملی) سرپرست خانوار، وضعیت مانده اعتبار خود را به سادگی بررسی کنند.
روشهای سهگانه برای دریافت کد استعلام کالابرگ و مشاهده مانده اعتبار
۱. کد دستوری USSD (سادهترین روش)
سادهترین راه برای استعلام کالابرگ الکترونیکی، شمارهگیری کد دستوری USSD است. کافی است کاربران شماره زیر را شمارهگیری کنند:
#۱۴۶۳*۵۰۰*
پس از وارد کردن این کد، سیستم به شما درخواست میدهد که کد ملی سرپرست خانوار را وارد نمایید. پس از تأیید، مانده اعتبار یا وضعیت فعال بودن کالابرگ شما بلافاصله نمایش داده میشود.
۲. اپلیکیشن «شما» (شبکه ملی اعتبار)
اپلیکیشن رسمی و اختصاصی طرح کالابرگ که با عنوان «شما» (شبکه ملی اعتبار) منتشر شده، امکانات جامعی از جمله استعلام اعتبار، مشاهده جزئیات تراکنشهای انجام شده و وضعیت فعال بودن حساب را در اختیار کاربران قرار میدهد. کاربران میتوانند با ورود به اپلیکیشن و وارد کردن کد ملی و سایر مشخصات ضروری، در بخش «مانده اعتبار»، وضعیت حساب خود را مشاهده کنند.
۳. سایتها و سامانههای واسطه معتبر
برخی از وبسایتهای خدمات اجتماعی معتبر نظیر «پیشخوان ۲۴» نیز این امکان را فراهم کردهاند تا کاربران بتوانند با استفاده از کد ملی، وضعیت کالابرگ الکترونیکی خود را استعلام کنند. برای انجام این کار، کافی است به بخش «کالابرگ الکترونیکی» در این وبسایتها مراجعه و کد ملی سرپرست خانوار را وارد نمایید.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰