تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 - 11:46
92 بازدید
کد خبر : 1385

روند کلی بازار سرمایه صعودی است

روند کلی بازار سرمایه صعودی است

روند کلی بازار سرمایه صعودی است به گزارش منیبان، حسنعلی بشارت احسانی، مدیرعامل کارگزاری توسعه سرمایه دنیا در گفتگو با خبرنگار ایبِنا گفت: ریزش‌های بازار سرمایه در روز‌های یک شنبه و دو شنبه موقتی است، چرا که این فقط یک اصلاح تند و تیز است و نمی‌توان برای این اصلاح موقتی عنوان ریزش بازار سهام

روند کلی بازار سرمایه صعودی است روند کلی بازار سرمایه صعودی است

به گزارش منیبان، حسنعلی بشارت احسانی، مدیرعامل کارگزاری توسعه سرمایه دنیا در گفتگو با خبرنگار ایبِنا گفت: ریزش‌های بازار سرمایه در روز‌های یک شنبه و دو شنبه موقتی است، چرا که این فقط یک اصلاح تند و تیز است و نمی‌توان برای این اصلاح موقتی عنوان ریزش بازار سهام را به کار برد.

این کارشناس بازار سرمایه ابراز داشت: بازار سرمایه بسیار ارزنده است، به خصوص آن که ارزش جایگزینی و ارزش دلاری بازار سهام بسیار پایین است، در این شرایط می‌توان عنوان کرد که بازار سهام بسیار ارزان است.

مدیرعامل کارگزاری توسعه سرمایه دنیا تصریح کرد: بنابراین شاخص کل بورس توانایی رشد بسیار زیادی دارد و این اصلاح‌ها موقتی است و شاخص کل بورس مجددا رشد خود را از سر خواهد گرفت.

بشارت احسانی در پایان تاکید کرد: به تازگی تصویب مالیات بر عایدی سرمایه را در مجلس شاهد بودیم، این عامل به تنهایی نیز این توان را دارد تا بازار سرمایه را جذاب کند و شاخص کل بورس را به بالا بکشد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.