تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مرداد 1402 - 8:26
87 بازدید
کد خبر : 8722

سیگنال تتر به بازار دلار ایران

سیگنال تتر به بازار دلار ایران

سیگنال تتر به بازار دلار ایران به گزارش منیبان، روز گذشته قیمت دلار در تهران در محدوده ۴۹ هزار و ۶۰۰ تا ۴۹هزار و ۹۰۰ تومان به فروش رسید. بررسی‌ها از روند معاملات تابستانی شاخص ارزی حاکی از آن است که از نیمه تیر ماه تاکنون فعالیت این ارز در سطوح قیمتی زیر مرز ۵۰هزار

سیگنال تتر به بازار دلار ایران سیگنال تتر به بازار دلار ایران

به گزارش منیبان، روز گذشته قیمت دلار در تهران در محدوده ۴۹ هزار و ۶۰۰ تا ۴۹هزار و ۹۰۰ تومان به فروش رسید. بررسی‌ها از روند معاملات تابستانی شاخص ارزی حاکی از آن است که از نیمه تیر ماه تاکنون فعالیت این ارز در سطوح قیمتی زیر مرز ۵۰هزار تومانی صورت گرفته و از دامنه نوسان آن به میزان چشمگیری کاسته شده است.در معاملات پشت خطی دیشب قیمت دلار در حدود ۴۹هزار و ۷۰۰ تومان به فروش رسید.

معامله‌گران معتقدند اگر قیمت دلار امروز در هرات بالای مرز مقاومت ۴۹ هزار و ۳۰۰ تومان بماند ای امروز مقاومت مهم بعدی محدوده ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان خواهد بود.به عقیده این دسته در صورتی که این اتفاق بیفتد این امر ممکن است زیر پای دلار در تهران را تا حدودی سفت کند.

از سوی دیگر درهم روی حمایت ۱۳ هزار و ۶۳۰ تومانی قرار دارد و اگر به مسیر نزولی خود ادامه دهد محدوده ۱۳ هزار و ۵۰۰تومان مهمترین حمایت پیش روی آنست که می تواند درهم را به محدوده های پایین تر قیمتی هدایت کند. شکست مقاومت ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان و پس از آن تثبیت بالای مقاومت ۱۴ هزار تومانی می تواند نقطه چرخش بازار به سمت نیروهای افزایشی باشد.

قیمت تتر در روز یکشنبه در کف ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان بود و در معاملات عصر با افزایش تا ۵۰ هزار و ۲۰۰ تومان بالا رفت.برخی از تحلیلگران اقتصادی باور دارند این امر ممکن است بر روی معاملات ارز در روز جاری اثر بگذارد.

با این حال برخی از معامله گران باور دارند که دست پر بازارساز از دلارهای نفتی پر شده و احتمالا سد راه معامله گران افزایشی قرار خواهد گرفت.

منبع

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.