تاریخ انتشار : یکشنبه 7 خرداد 1402 - 3:58
82 بازدید
کد خبر : 3003

سیگنال مثبت خبرهای خارجی به بازار خودرو/ جدول قیمت

سیگنال مثبت خبرهای خارجی به بازار خودرو/ جدول قیمت

سیگنال مثبت خبرهای خارجی به بازار خودرو/ جدول قیمت مهم‌ترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته به گزارش منیبان، رصد بازار نشان دهنده آن است که امروز برخی از پرطرفدارهای ایران خودرو با افت ۳ تا ۲۰ میلیون راهی بازار شدند و برخی دیگر تغییر قیمت نداشتند. افت قیمت پرطرفدارهای ایران خودرو در حالی رقم خورد که

سیگنال مثبت خبرهای خارجی به بازار خودرو/ جدول قیمت سیگنال مثبت خبرهای خارجی به بازار خودرو/ جدول قیمت

  • مهم‌ترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته

    مهم‌ترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش منیبان، رصد بازار نشان دهنده آن است که امروز برخی از پرطرفدارهای ایران خودرو با افت ۳ تا ۲۰ میلیون راهی بازار شدند و برخی دیگر تغییر قیمت نداشتند. افت قیمت پرطرفدارهای ایران خودرو در حالی رقم خورد که سایپایی‌ها امروز بیش از کاهش طعم رشد قیمت را چشیدند.

به گفته فعالان بازار خودرو علاوه بر اخبار مثبت سیاسی، برخی از فعالان بر این نکته اشاره می‌کنند که اعلام قیمت خودروهای مونتاژی که نسبت به قیمت قبل کاهش قابل توجهی داشته بر بازار پرطرفدارهای ایران خودرو اثرگذار بوده است.

امروز و در میان محصولات ایران خودرو «هایما S5 پلاس» با افت ۲۰ میلیونی بیشترین کاهش قیمت را داشت و پس از آن «رانا پلاس» هم افتی ۱۲ میلیونی را تجربه کرد.

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «۲۰۷ پاناراما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» اشاره کرد.

cJCvBTwKL935

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن پلاس» در بازار ۶۰۴ میلیونی تومان قیمت گذاری شد و نسبت به روز گذشته افت یک میلیونی داشت. «هایما S5پلاس» هم در بازار یک میلیارد و ۴۴۰ میلیون تومان قیمت گذاری‌ شد و افتی ۲۰ میلیونی را تجربه کرد.

«رانا پلاس» هم در میان محصولات ایران خودرو امروز افت ۱۲ میلیونی داشت و در بازار با قیمت ۵۱۲ میلیون تومان قیمت خورد. «دناپلاس» هم در بازار امروز ۶۸۰ میلیون تومان قیمت گذاری شد و کاهشی ۳ میلیونی را ثبت کرد.

«دنا پلاس توربو اتومات» هم بدون تغییر ۸۹۷ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد. اما در میان پرطرفدارهای ایران خودرو امروز قیمت «۲۰۷ پاناراما اتومات» یک میلیارد تومان شد و تغییر قیمت نداشت.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.