فراخوان ساخت تیزر تبلیغاتی برای بانک رفاه کارگران

به گزارش اتاق تجارت ، بانک رفاه کارگران به عنوان پیشرو در ارائه خدمات اعتباری نوین، در نظر دارد جهت معرفی هرچه بهتر «کارت رفاهی»، از پتانسیل هنری فعالان حوزه رسانه استفاده کند. این جشنواره فرصتی ویژه برای شرکتهای تبلیغاتی، تیمهای فیلمسازی و تمامی علاقهمندان به تولید محتوای ویدئویی است تا ایدههای خلاقانه خود را در بستر یک محصول بانکی به نمایش بگذارند.
اهداف و محورهای اصلی جشنواره تیزر بانک رفاه
این رویداد با رویکرد شناسایی استعدادهای برتر و تزریق نوآوری به تبلیغات نظام بانکی طراحی شده است. شرکتکنندگان در این جشنواره میتوانند بر اساس تخصص و ایده خود، در یکی از دو بخش زیر فعالیت کنند:
- کارت رفاهی ویژه مشتریان: تمرکز بر مزایای اعتباری برای مصرفکنندگان نهایی.
- کارت رفاهی ویژه پذیرندگان: معرفی ظرفیتهای این خدمت برای صاحبان کسبوکار و فروشگاهها.
هدف بانک رفاه از تفکیک این دو محور، دستیابی به محتواهای تخصصی است که بتواند پیام هر بخش را به صورت دقیق به مخاطب هدف منتقل نماید.
شرایط شرکت و مهلت ارسال آثار به بانک رفاه
از تمامی داوطلبان دعوت میشود پیش از شروع فرآیند تولید، محتواهای آموزشی و پیوستهای فنی ارائه شده در سایت بانک را به دقت بررسی کنند. رعایت ضوابط قانونی و استانداردهای کیفی در تولید تیزرها الزامی است.
مطالعه دقیق ضوابط: توجه به ویژگیهای فنی و هویتی کارت رفاهی.
تکمیل فرم نامنویسی: ثبت اطلاعات دقیق تیم سازنده در سامانه مربوطه.
زمانبندی: آخرین مهلت برای ارسال آثار ویدئویی به دبیرخانه جشنواره، پایان وقت اداری روز ۱۵ دیماه ۱۴۰۴ تعیین شده است.
بانک رفاه با برگزاری این رقابت، در تلاش است تا پیوندی عمیق میان صنعت تبلیغات و خدمات مالی ایجاد کرده و از طرحهای برتر جهت اکران در رسانههای جمعی حمایت کند.
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰