تاریخ انتشار : دوشنبه 22 مرداد 1403 - 7:36
22 بازدید
کد خبر : 22577

متقاضیان وام اربعین بخوانند/ جزییات مهم

متقاضیان وام اربعین بخوانند/ جزییات مهم

​سال گذشته برخی از بانک ها در اقدامی قابل تقدیر تسهیلاتی را به زوار اربعین پرداخت می‌کردند اما امسال تا این لحظه خبری از تسهیلات اربعین نیست. به گزارش منیبان، وام اربعین طرحی بود که در سال‌های قبل در راستای تسهیل شرکت در مراسم پیاده روی اربعین از سوی بانک‌ها به متقاضیان پرداخت می‌شد. سفر

​سال گذشته برخی از بانک ها در اقدامی قابل تقدیر تسهیلاتی را به زوار اربعین پرداخت می‌کردند اما امسال تا این لحظه خبری از تسهیلات اربعین نیست.

به گزارش منیبان، وام اربعین طرحی بود که در سال‌های قبل در راستای تسهیل شرکت در مراسم پیاده روی اربعین از سوی بانک‌ها به متقاضیان پرداخت می‌شد. سفر اربعین به دلیل ارزان بودن متقاضیان زیادی دارد و این تسهیلات کمک می‌کرد تا خیل عظیمی از مشتاقان عازم سفر کربلا شوند. امسال نیز مردم به دنبال وام اربعین بودند تا بتوانند بخشی از هزینه‌های خود را از طریق این تسهیلات پرداخت کنند.

مهر نوشت: برای امسال تاکنون تسهیلات رسمی از سوی بانک‌ها برای این سفر در نظر گرفته نشده است که ممکن است یکی از دلایل اصلی آن تغییر ناخواسته دولت باشد و بانک‌ها منتظرند تا دولت جدید هرچه سریع‌تر بر سرکار حاضر شود تا بتوانند تسهیلات خود را پرداخت کنند.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.