تاریخ انتشار : دوشنبه 1 خرداد 1402 - 7:14
54 بازدید
کد خبر : 2491

معامله گران بورس احتیاط کنند

معامله گران بورس احتیاط کنند

معامله گران بورس احتیاط کنند مهم‌ترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته به گزارش منیبان، دیروز ارزش معاملات خرد بورس ۹۷۰۰ میلیارد تومان بود که نسبت به روز شنبه حدودا ۲۰ درصد کاهش داشت. معامله گران این اتفاقات را رصد می‌کنند و طبیعی است که در چنین شرایطی، با احتیاط بیشتری خرید انجام دهند. تغییر مالکیت سهامداران

معامله گران بورس احتیاط کنند معامله گران بورس احتیاط کنند

  • مهم‌ترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته

    مهم‌ترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش منیبان، دیروز ارزش معاملات خرد بورس ۹۷۰۰ میلیارد تومان بود که نسبت به روز شنبه حدودا ۲۰ درصد کاهش داشت. معامله گران این اتفاقات را رصد می‌کنند و طبیعی است که در چنین شرایطی، با احتیاط بیشتری خرید انجام دهند.

تغییر مالکیت سهامداران حقیقی و حقوقی نیز دیروز وضعیت متعادلی داشت و تقریبا پول خاصی از بازار خارج نشد. این البته نسبت به روز شنبه که ۷۳۰ میلیارد تومان پول از بازار خارج شده بود، بهتر است. اما در کل تا زمانی که ورود پول حقیقی‌ها به بازار به طور متوالی اتفاق نیفتد، نمی‌توان خیلی به رشد بورس در کوتاه مدت امیدوار بود.

با توجه به شرایط معاملات روز گذشته و حرکت پایین به بالای شاخص ها، برای امروز می‌توان انتظار بازار مثبتی داشت که البته در نیمه دوم زمان معاملات احتمالا عرضه‌ها افزایش خواهد داشت.

منبع

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.