تاریخ انتشار : جمعه 13 مرداد 1402 - 13:41
81 بازدید
کد خبر : 8479

نان تهرانی ها تا پایان ماه ۲۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان گران می‌شود

نان تهرانی ها تا پایان ماه ۲۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان گران می‌شود

نان تهرانی ها تا پایان ماه ۲۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان گران می‌شود به گزارش منیبان، این روز‌ها احتمال افزایش قیمت نان، ابهاماتی را به همراه داشته است که در ادامه آن متولیان این بخش واکنش‌هایی را نشان داده اند. در رابطه با احتمال افزایش قیمت نان، یک‌مقام آگاه در گفت‌وگو با اقتصاد ۲۴ گفت: با

نان تهرانی ها تا پایان ماه ۲۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان گران می‌شود نان تهرانی ها تا پایان ماه ۲۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان گران می‌شود

به گزارش منیبان، این روز‌ها احتمال افزایش قیمت نان، ابهاماتی را به همراه داشته است که در ادامه آن متولیان این بخش واکنش‌هایی را نشان داده اند.

در رابطه با احتمال افزایش قیمت نان، یک‌مقام آگاه در گفت‌وگو با اقتصاد ۲۴ گفت: با پیگیری اتحادیه‌ها و موافقت کارگروه آرد و نان تهران، برای اقتصادی ماندن نانوایی‌ها و جلوگیری از کم فروشی، قیمت نان تا پایان ماه جاری بسته به نوع نان، بین ۲۰۰ تومان تا ۱۰۰۰ تومان افزایش خواهد داشت.این مقام ادامه داد: با توجه به کمک هزینه ۴۰ درصدی دولت، افزایش نرخ نان نسبت به افزایش هزینه اجاره و دستمزد در دو سال گذشته بسیار کمتر خواهد بود.

این مقام آگاه تأکید کرد: کارگروه‌های آرد و نان استان‌ها در کشور، برای اولین بار است که از ابتدای دولت سیزدهم نسبت به اصلاح نرخ نان اقدام می‌کنند. ضمنا نرخ «آرد» یارانه ای، مشابه دو سال گذشته بدون تغییر خواهد ماند.

منبع

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.