تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1402 - 3:52
66 بازدید
کد خبر : 16609

پارک خودرو در این مکان ۴۲ هزار تومان جریمه دارد!

پارک خودرو در این مکان ۴۲ هزار تومان جریمه دارد!

پارک خودرو در این مکان ۴۲ هزار تومان جریمه دارد! به‌خصوص کسب‌وکارهایی مانند نمایشگاه‌های اتومبیل، معمولا تعدادی از خودروهای خود را پیاده‌روها پارک می‌کنند. موضوع که تردد را برای شهروندان مشکل می‌کند. بعد از اعلام خبر برخورد با متخلفان از سوی سرهنگ احسان مومنی، ماموران راهنمایی و رانندگی به‌طور جدی‌تر به‌این موضوع ورود کرده‌اند. با

پارک خودرو در این مکان ۴۲ هزار تومان جریمه دارد! پارک خودرو در این مکان ۴۲ هزار تومان جریمه دارد!

به‌خصوص کسب‌وکارهایی مانند نمایشگاه‌های اتومبیل، معمولا تعدادی از خودروهای خود را پیاده‌روها پارک می‌کنند. موضوع که تردد را برای شهروندان مشکل می‌کند. بعد از اعلام خبر برخورد با متخلفان از سوی سرهنگ احسان مومنی، ماموران راهنمایی و رانندگی به‌طور جدی‌تر به‌این موضوع ورود کرده‌اند. با گذشت حدود دو هفته از آغاز این طرح، معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی، از صدور روزانه ۳ هزار قبض جریمه برای خودروهای پارک شده در پیاده‌روها در سطح شهر تهران خبر داد. مطابق قانون جریمه توقف خودرو در پیاده رو در سال ۱۴۰۲ برابر با ۴۲ هزار تومان است. جریمه‌ای که به‌نظر می‌رسد برای بازدارندگی متخلفان باید خیلی بیشتر باشد.

در سطح شهر تهران چالش پارک وسایل نقلیه در پیاده‌روها مدت‌هاست که بسیاری از شهروندان را آزار می‌دهد. به‌خصوص کسب‌وکارهایی مانند نمایشگاه‌های اتومبیل، معمولا تعدادی از خودروهای خود را پیاده‌روها پارک می‌کنند. موضوع که تردد را برای شهروندان مشکل می‌کند. بعد از اعلام خبر برخورد با متخلفان از سوی سرهنگ احسان مومنی، ماموران راهنمایی و رانندگی به‌طور جدی‌تر به‌این موضوع ورود کرده‌اند.

با گذشت حدود دو هفته از آغاز این طرح، معاون هماهنگ کننده پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ جهانشاه بهرام آبادی، از صدور روزانه ۳ هزار قبض جریمه برای خودروهای پارک شده در پیاده‌روها در سطح شهر تهران خبر داد. مطابق قانون جریمه توقف خودرو در پیاده رو در سال ۱۴۰۲ برابر با ۴۲ هزار تومان است. جریمه‌ای که به‌نظر می‌رسد برای بازدارندگی متخلفان باید خیلی بیشتر باشد.

منبع

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.