تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 - 10:25
85 بازدید
کد خبر : 14652

پراید، کوئیک، سمند، جک، هایما و فیدلیتی ارزان شدند/ جدول

پراید، کوئیک، سمند، جک، هایما و فیدلیتی ارزان شدند/ جدول

پراید، کوئیک، سمند، جک، هایما و فیدلیتی ارزان شدند/ جدول به گزارش منیبان به نقل از همشهری آنلاین، قیمت خودرو امروز، شنبه، ۲۹ مهر ۱۴۰۲، نسبت به روز گذشته بدون هیچ تغییری کار خود را شروع کرد. با آغاز دوباره روند معاملات از امروز، بازار خودرو روند آرامی به خود گرفته است؛ البته باتوجه به

پراید، کوئیک، سمند، جک، هایما و فیدلیتی ارزان شدند/ جدول  پراید، کوئیک، سمند، جک، هایما و فیدلیتی ارزان شدند/ جدول

به گزارش منیبان به نقل از همشهری آنلاین، قیمت خودرو امروز، شنبه، ۲۹ مهر ۱۴۰۲، نسبت به روز گذشته بدون هیچ تغییری کار خود را شروع کرد. با آغاز دوباره روند معاملات از امروز، بازار خودرو روند آرامی به خود گرفته است؛ البته باتوجه به افزایش نرخ دلار در روزهای پایانی هفته گذشته و روند بدون واکنش بازار خودرو به این موضوع، احتمالاً در ساعات پایانی روز قیمت خودرو تغییراتی داشته باشد.

4915435

قیمت خودروهای داخلی از آغاز امروز تغییری ندارد.

کوییک دنده‌ای S از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که طی هفته‌های گذشته نوسانات جزئی داشته و امروز نیز بدون تغییر، روی کانال ۳۴۷ میلیون تومان معامله می‌شود.

شاهین G از سدان‌های لوکس سایپا به شمار می‌رود که از چند روز گذشته روی کا سمند، جک، هایما و نال ۵۸۵ میلیون تومان ثابت شده و تغییری ندارد.

سمند سورن پلاس بنزینی یکی از سدان‌های پرطرفدار ایران خودرو به شمار می‌رود که هیچ تغییری نداشته و با قیمت ۵۷۹ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژوپارس LX TU۵ از هم رده‌های سمند سورن بوده اما به دلیل محبوبیت بیشتر در بازار، از قیمت بالاتری نیز برخوردار است. این خودرو همانند روز گذشته با نرخ ۶۲۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.