تاریخ انتشار : سه شنبه 16 مرداد 1403 - 12:52
17 بازدید
کد خبر : 22148

چلوکباب ارزان می‌شود

چلوکباب ارزان می‌شود

۴۹ سال پیش خبری درباره کاهش قیمت چلوکباب در رستوران‌های تهران سوژه روزنامه‌ها شد که در نوع خود جالب توجه است. به گزارش منیبان، چلوکباب ارزان می‌شودبه گزارش اقتصادآنلاین به نقل از اقتصادنیوز، افزایش قیمت مواد اولیه یکی از معضلات این روزهای فعالان حوزه صنعت غذا و رستوران داران است؛ موضوعی که اثرات آن بر

۴۹ سال پیش خبری درباره کاهش قیمت چلوکباب در رستوران‌های تهران سوژه روزنامه‌ها شد که در نوع خود جالب توجه است.

به گزارش منیبان، چلوکباب ارزان می‌شودبه گزارش اقتصادآنلاین به نقل از اقتصادنیوز، افزایش قیمت مواد اولیه یکی از معضلات این روزهای فعالان حوزه صنعت غذا و رستوران داران است؛ موضوعی که اثرات آن بر قیمت تمام شده محصول هم غیرقابل انکار است و همین امر باعث شده تا بسیاری از مردم عطای صرف غذا در بیرون از خانه را به لقایش ببخشند. گواه این موضوع هم منوی رستوران ها یا فست فودهایی است که در سراسر شهر مشغول فعالیت هستند.

این روزها صرف یک وعده چلوکباب در رستورانی معمولی در مرکز شهر برای هر نفر هزینه ای تقریبی ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان دارد که برای یک خانواده چهار نفره با درآمد متوسط حدود یک میلیون تومان خرج بر می دارد که با توجه به هزینه های گزاف زندگی در این روزها، مبلغ کمی محسوب نمی شود. قیمت غذا اما معضل امروز و دیروز کشور نیست و سابقه ای دیرینه دارد که یک نمونه بارز آن را می توان در ۴۹ سال پیش جست و جو کرد که قیمت چلوکباب به صفحه یک روزنامه اطلاعات راه پیدا کرد.

منبع

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.