تاریخ انتشار : شنبه 20 مرداد 1403 - 12:14
16 بازدید
کد خبر : 22435

کدفروشی برخی بنگاه های املاک در اطراف تهران!

کدفروشی برخی بنگاه های املاک در اطراف تهران!

​آنطور که یک مقام وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده در شهر تهران ۵۰۰۰ بنگاه املاک غیرمجاز فعالیت می‌کنند و برخی دفاتر املاک متخلف نیز در شهرهایی از جمله پیشوا، قرچک و ورامین اقدام به فروش کد رهگیری می‌کنند. به گزارش منیبان، موضوع تخلف برخی بنگاه های مشاور املاک که عمده آنها به صورت غیرمجاز

​آنطور که یک مقام وزارت راه و شهرسازی اعلام کرده در شهر تهران ۵۰۰۰ بنگاه املاک غیرمجاز فعالیت می‌کنند و برخی دفاتر املاک متخلف نیز در شهرهایی از جمله پیشوا، قرچک و ورامین اقدام به فروش کد رهگیری می‌کنند.

به گزارش منیبان، موضوع تخلف برخی بنگاه های مشاور املاک که عمده آنها به صورت غیرمجاز و فاقد پروانه به فعالیت می‌پردازند سالهاست که مطرح می‌شود؛ فعالیت کاذبی که علاوه بر خریداران و فروشندگان مسکن، به مشاوران املاک مسئولیت‌پذیر و زحمتکش ضربه می‌زند. بر این اساس اتحادیه املاک با تنظیم منشور اخلاقی ۱۶ گانه از طریق بازرسان با فعالیت‌های غیرقانونی برخورد می‌کند.

ایسنا در خبری نوشت:با این حال بررسی‌ها نشان می‌دهد مشاوران املاک بدون مجوز، دست کم شش تخلف را مرتکب می‌شوند و منشور ۱۶ بندی اصول اخلاقی اتحادیه املاک را رعایت نمی‌کنند.

منبع

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.