تاریخ انتشار : دوشنبه 22 آبان 1402 - 7:21
106 بازدید
کد خبر : 16831

کندی اینترنت بر طرف شد؟

کندی اینترنت بر طرف شد؟

کندی اینترنت بر طرف شد؟ به گزارش منیبان به نقل از تجارت‌نیوز، کاربران در روزهای اخیر به ویژه روز گذشته نسبت به کاهش سرعت اینترنت گلایه‌هایی داشتند. بعد از ظهر دیروز، شرکت ارتباطات زیرساخت دلیل کندی سرعت اینترنت را در روز ۲۰ آبان، «قطعی فیبر نوری در خارج از کشور» اعلام کرد. این شرکت با

کندی اینترنت بر طرف شد؟ کندی اینترنت بر طرف شد؟

به گزارش منیبان به نقل از تجارت‌نیوز، کاربران در روزهای اخیر به ویژه روز گذشته نسبت به کاهش سرعت اینترنت گلایه‌هایی داشتند. بعد از ظهر دیروز، شرکت ارتباطات زیرساخت دلیل کندی سرعت اینترنت را در روز ۲۰ آبان، «قطعی فیبر نوری در خارج از کشور» اعلام کرد.

این شرکت با صدور اطلاعیه‌ای مدعی شد که قطعی فیبر نوری در خارج از کشور باعث قطعی برخی از لینک‌های بین‌المللی ورودی از خاک ارمنستان شده است و کارشناسان ارتباطات زیرساخت در حال تلاش برای رفع مشکل هستند.

امروز هم این شرکت در اطلاعیه دیگری مدعی شد: «با توجه به پیگیری‌های انجام شده، از ساعت ۲۰ و ۳۵ دقیقه شنبه‌ شب ۲۰ آبان، همه لینک‌های اینترنت بین الملل قطع شده، در وضعیت نرمال قرار گرفت.»

با این حال برخی از کاربران امروز هم در فضای مجازی از کندی سرعت اینترنت گلایه داشتند. این روزها گروهی از کاربران از کیفیت و قیمت اینترنت ناراضی هستند.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.