تاریخ انتشار : دوشنبه 2 مهر 1403 - 0:10
35 بازدید
کد خبر : 23096

خبر خوش برای اعضای اتاق ایران: تمدید گواهینامه‌های ایزو اتاق ایران

خبر خوش برای اعضای اتاق ایران: تمدید گواهینامه‌های ایزو اتاق ایران
اتاق بازرگانی ایران بار دیگر نشان داد که متعهد به حفظ بالاترین استانداردهای کیفیت است. با موفقیت در گذراندن مراحل ممیزی، گواهینامه‌های ایزو 9001:2015، HSE-MS و ایزو 26000 این نهاد برای یک دوره دیگر تمدید شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی اتاق تجارت به نقل از اتاق ایران آنلاین؛ به دنبال اجرای پروژه ممیزی در اتاق ایران، گواهینامه‌های ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵، HSE-MS و ایزو ۲۶۰۰۰ با توجه به حفظ استانداردهای لازم در اتاق، تمدید شد.

تمدید گواهینامه‌های ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵، HSE-MS و ایزو ۲۶۰۰۰ اتاق ایران

از آنجایی که ضرورت دارد هر سازمانی طی فواصل زمانی برنامه‌ریزی شده و یا حتی برنامه‌ریزی نشده، همه و یا به طور تصادفی برخی فرایندهای جاری خود را مورد ارزیابی قرار دهد، پروژه ممیزی در اتاق ایران انجام شد. طبق این ارزیابی، میزان انطباق مشخصه‌های هر فرایند و محصول آن با مشخصه‌های تعریف شده مطابق با استاندارد مربوطه بررسی می‌شود.

بر این اساس ارزیاب شرکت آرین تووف پاسارگاد، طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ۲۷ و ۲۸ شهریور ماه نسبت به انجام ممیزی خارجی در اتاق ایران اقدام کرد و پس از حضور در واحدها و مشاهدات میدانی در نشست اختتامیه با حضور مهدی اقتصادی، مدیر طرح، برنامه‌ریزی و پایش اتاق ایران ضمن بیان نکات مثبت و نقاط قابل بهبود، موفقیت در تمدید گواهینامه و تقدیرنامه‌ها را اعلام و تأکید کرد که روند بهبود مستمر در نگه‌داشت و توسعه سیستم‌های مدیریتی مشاهده می‌شود.

به این ترتیب اتاق ایران با پشتوانه استقرار استانداردهای مدیریت کیفیت، موفق به تمدید گواهینامه‌های خود در ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵، HSE-MS و ایزو ۲۶۰۰۰ شد.

ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵ و HSE-MS چیست؟

ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵ یک استاندارد بین‌المللی برای سیستم‌های مدیریت کیفیت (QMS) است. این استاندارد، مجموعه‌ای از الزامات را برای ایجاد، اجرا، نگهداری و بهبود مستمر یک سیستم مدیریت کیفیت ارائه می‌دهد. هدف اصلی ایزو ۹۰۰۱، کمک به سازمان‌ها در ارائه محصولات و خدماتی است که به طور مداوم نیازها و انتظارات مشتریان را برآورده می‌کنند.

HSE-MS مخفف عبارت Health, Safety, and Environment Management System است که به معنای سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط‌ زیست می‌باشد. این استاندارد، مجموعه‌ای از الزامات را برای ایجاد، اجرا، نگهداری و بهبود مستمر یک سیستم مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط‌زیست ارائه می‌دهد. هدف اصلی HSE-MS، کمک به سازمان‌ها در ایجاد یک محیط کار ایمن و سالم برای کارکنان و کاهش تأثیر فعالیت‌های خود بر محیط‌زیست است.

مزایای دریافت گواهینامه‌های ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵ و HSE-MS

  • افزایش رضایت مشتریان
  • بهبود کیفیت محصولات و خدمات
  • کاهش هزینه‌ها
  • افزایش بهره‌وری
  • بهبود ایمنی و بهداشت محیط کار
  • کاهش تأثیر بر محیط‌زیست
  • افزایش اعتبار و اعتماد مشتریان و شرکا
  • بهبود عملکرد کلی سازمان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.