تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مرداد 1402 - 10:56
65 بازدید
کد خبر : 9753

اولین خودروسازی که چراغ حضور در دور سوم سامانه یکپارچه را روشن کرد

اولین خودروسازی که چراغ حضور در دور سوم سامانه یکپارچه را روشن کرد

اولین خودروسازی که چراغ حضور در دور سوم سامانه یکپارچه را روشن کرد به گزارش منیبان، خودروسازی سایپا با توجه به استقبال کمی که از محصولاتش در دور دوم فروش محصولات شرکت های خودروساز از مسیر سامانه یکپارچه فروش شد، خود را آماده می کند تا بار دیگر محصولاتش را پشت ویترین سامانه یکپارچه فروش

اولین خودروسازی که چراغ حضور در دور سوم سامانه یکپارچه را روشن کرد اولین خودروسازی که چراغ حضور در دور سوم سامانه یکپارچه را روشن کرد

به گزارش منیبان، خودروسازی سایپا با توجه به استقبال کمی که از محصولاتش در دور دوم فروش محصولات شرکت های خودروساز از مسیر سامانه یکپارچه فروش شد، خود را آماده می کند تا بار دیگر محصولاتش را پشت ویترین سامانه یکپارچه فروش قرار دهد.

یکی از مدیران صمت با اشاره به استقبال از محصولات عرضه شده در سامانه یکپارچه گفت در فراخوان‌های شرکت های خودروسازی به مشتریان برای واریز وجه خودرو، استقبال بسیار کم بوده و اغلب ثبت نام کنندگان در سامانه یکپارچه عرضه خودرو، از خرید انصراف داده‌اند، به طوری که خودروسازی سایپا که از ابتدای امسال تاکنون برای ۲۰۷ هزار متقاضی دعوت نامه ارسال کرده اما از این تعداد فقط ۱۲۵ هزار و ۱۵۷ نفر نسبت به واریز وجه به حساب خودروساز اقدام کرده اند و بقیه متقاضیان خرید از این خودروساز که ۵۰ درصد را شامل می شوند از خرید انصراف داده اند.

این مقام مسئول ادامه داد از ۹۴ هزار متقاضی خرید خودرو از شرکت کرمان موتور که در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده بودند، حول و حوش ۴ درصد یعنی ۳ هزار و ۸۰۰ نفر نسبت به واریز وجه به حساب این خودروساز اقدام کرده‌اند و بقیه انصراف داده اند.

همچنین از دو هزار متقاضی ثبت‌نام کننده برای خرید خودرو از مکث موتور در سامانه یکپارچه نیز تنها بیش از ۲۰۰ نفر یعنی کمی بیش از ۱۰ درصد نسبت به واریز وجه اقدام کرده‌اند و بقیه انصراف داده‌اند همچنین از ۲۷ هزار نفر متقاضی خرید خودرو از ایلیا خودرو، حدود ۱۰۰ نفر نسبت به واریز وجه به حساب این خودرو ساز اقدام کرده‌اند.

خالی ماندن حدود ۵۰ درصدی ظرفیت فروش نارنجی های جاده مخصوص در شرایطی که نزدیک به پنج ماه از سالجاری می گذرد این گمانه را تقویت می کند مدیران خودروسازی سایپا از همین حال منتظر هستند تا مدیران ارشد صمت چراغ سبز را برای برگزاری دور جدید فروش خودرو در سامانه یکپارچه روشن کنند تا این خودروساز بار دیگر شانس خود را برای فروش محصولاتش بیازماید.

با توجه به محدودیت ظرفیت شرکت های خودروساز خصوصی مشخص نیست کدام یک از آنها در دور سوم فروش خودرو از مسیر سامانه یکپارچه حضور خواهند داشت.

حضور ایران خودرو در دور جدید فروش سامانه یکپارچه با توجه به اینکه ظرفیت تولید و عرضه این خودروساز در همان دور اول فروش از مسیر سامانه یکپارچه فروش پُر شد نامشخص است. از آنجایی که ایران خودرویی ها حدود ۸۰ درصد دعوتنامه هایی که برای متقاضیان فرستاده اند را فاکتور کرده اند این احتمال وجود دارد که برخی از محصولات این خودروساز در دور سوم فروش خودرو از مسیر سامانه یکپارچه در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.