تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1402 - 10:44
2027 بازدید
کد خبر : 13688

اکستنشن مژه سنجابی چیست و چگونه انجام میشود

اکستنشن مژه سنجابی چیست و چگونه انجام میشود
اکستنشن مژه سنجابی چیست و چگونه انجام میشود

امروزه صنعت اکستنشن مژه در حال رونق است و تکنسین های مژه همچنان به توسعه روندها و سبک های جدیدی ادامه می دهند که بهترین ویژگی های مشتریان خود را برجسته می کند. یکی از روش های آنها کاشت مژه سنجابی است. مدل مژه سنجابی به عنوان بسیار متنوع شناخته شده اند و تقریباً برای همه فرم های چشم مناسب هستند.در این مقاله به اکستنشن مدل مژه سنجابی، نحوه درست کردن آنها، نحوه انتخاب کاشت مژه مناسب و اینکه کدام فرم چشم برای آنها بیشتر می آید، خواهیم پرداخت.

کاشت مژه سنجابی چیست ؟

پس بیایید شروع کنیم! آنها طوری طراحی شده اند که مژه های بلند و ضخیم شبیه مژه های سنجاب را ایجاد کنند (از این رو مژه های سنجاب نامیده می شوند). این نوع مدل مژه سنجابی به مژه گربه ای نیز معروف است. اکستنشن مژه Squirrel یا همان سنجابی یک انتخاب محبوب برای کسانی است که می خواهند ظاهری جدید داشته باشند که در عین حفظ ظاهر طبیعی، توجه را به چشم ها جلب کند. بسته به حجم آنها می توانند کم و بیش جذاب باشند.

کاشت یا اکستنشن مژه سنجابی چگونه انجام می شود؟

این نوع کاشت مژه برای کوتاه نگه داشتن گوشه های داخلی و خارجی مژه ها و به حداکثر رساندن طول مژه ها در زیر استخوان ابرو طراحی شده است. اکستنشن مدل مژه سنجابی برای افرادی با چشم های منحنی و باریک مناسب است، اما با فرم های مختلف چشمنیز مناسب است

چه شکل چشمی برای اکستنشن مژه مدل سنجابی بهتر است؟

مژه های سنجابی یکی از جهانی ترین ظاهرها هستند که تقریباً با تمام فرم های چشم مطابقت دارد و به رشد مژه های طبیعی ما بسیار نزدیک است.استایل سنجاب چشم را باز می کند و ظاهری گربه ای به آن می بخشد بدون اینکه مانند مژه های گربه ای خیلی براق باشد.

مزایای کاشت مژه سنجابی

یکی از بزرگترین مزیت های این استایل این است که چشمان شما خشک و آبکی به نظر نمی رسد و چشمان شما با این سبک گرد و عروسکی نمی شود. بنابراین مدل مژه سنجابی برای افرادی با چشمان باریک، برای افرادی که ابروهای بلند دارند و برای افرادی که مژه هایشان به سمت پایین در گوشه بیرونی چشم رشد می کند بسیار مناسب است.

همچنین برای افرادی که چشم های بادامی شکل و چشم های گرد دارند مناسب است. به یاد داشته باشید که همه فرم های چشم یکسان نیستند و سفارشی کردن مژه ها کلید دستیابی به مژه های سنجابی عالی است. بنابراین، در مورد برنامه کاشت مناسب فکر کنید.

هنگام انجام مژه‌های سنجابی، پیچ‌های بهتر برای استفاده شامل C، D، CC و DD هستند. این پیچ‌ها در طول‌ها و ضخامت‌های متفاوتی در دسترس هستند، بسته به ظاهر مورد نظر مشتری شما.

کدام تفسیر از مژه های سنجابی بهتر است؟

اکستنشن مژه

به عنوان یک آرایشگر مژه، می دانید که اثر نهایی خدمات شما تا حد زیادی به نقشه برداری که قبل از زدن مژه انجام می دهید بستگی دارد. نقشه همچنین به شما امکان می دهد تقارن کل را بررسی کنید که برای یک نتیجه خوب بسیار مهم است.

بسته به تراکم مورد نظر مشتری، مدل مژه سنجابی را می توان از طریق برنامه های حجیم یا کلاسیک به دست آورد.هنگام نقشه برداری از مژه های سنجاب، اولین قدم این است که طول مژه ها را انتخاب کنید. ابتدا مژه های داخلی و خارجی را علامت بزنید و سپس علامت را در مرکز چشم قرار دهید.

کوتاه ترین بخش ها باید ۶ یا ۷ میلی متر طول و طولانی ترین آنها ۱۲ میلی متر باشد. به یاد داشته باشید که مژه هایی که انتخاب می کنید باید از نظر طول، ضخامت و موقعیت با مژه های طبیعی مشتری مطابقت داشته باشد.

برای ایجاد افکت سنجابی، مژه بلندتر را زیر استخوان ابرو قرار دهید.انتقال صاف و بی‌درز از یک طول به طول دیگر نیز بسیار مهم است تا چشم‌ها به طور بصری باز شوند.

مدت زمان ماندگاری اکستنشن مژه مدل سنجابی چقدر است؟


اکستنشن مژه

مانند سایر مدل های مژه، مژه های سنجابی با مراقبت مناسب می توانند بین ۴ تا ۶ هفته دوام بیاورند. مژه های سنجاب مصنوعی به مژه های طبیعی چسبانده می شوند، یعنی زمانی که چرخه رشد مژه های طبیعی به پایان می رسد. مژه های مصنوعی شما شروع به ریزش می کنند.

با این حال، استفاده از محصولات مبتنی بر روغن روی مژه های اطراف چشم می تواند باعث ریزش زودرس آنها شود.اگر می‌خواهید مژه‌های انجیری خود را بلندتر کنید، می‌توانید قرار ملاقات‌های منظمی را با تکنسین مژه خود، معمولاً ۲ تا ۳ هفته پس از درمان اولیه، برنامه‌ریزی کنید.درباره اکستنشن مژه بیشتر بدانید.

مراقبت پس از اکستنشن مژه سنجابی

مهمترین نکته در مراقبت و مراقبت از مژه ها این است که در ۲۴ ساعت اول پس از درمان یا تا زمانی که چسب مژه کاملاً خشک نشده است از تماس با آب خودداری کنید.سپس باید مژه های خود را به طور مرتب با محلول پاک کننده بدون روغن، آب میسلار یا شامپو مخصوص مژه بشویید، یعنی مژه های خود را مرتب بشویید.

با افزودن حمام منظم شب مژه به روال معمول مراقبت از پوست، می توانید از تجمع سبوم و رشد باکتری جلوگیری کنید و در نتیجه خطر عفونت های چشمی مانند بلفاریت را کاهش دهید.همچنین به یاد داشته باشید که مژه های خود را مرتباً با یک برس مخصوص که آنها را به خوبی از هم جدا می کند مسواک بکشید.

چگونه بهترین مرکز یا یک مژه کار برای اکستنشن سنجابی پیدا کنیم؟

شما میتوانید برای پیدا کردن بهترین مراکز کاشت مژه در سراسر کشور به وب سایت موکاتگ مراجعه کنید. موکاتگ به معرفی بهترین مراکز آرایشی و بهداشتی در سطح کشور میپردازیم. و شما را با حرف ای ترین متخصصان در زمینه هایی همچون : کاشت و ترمیم ناخن، کاشت مژه، کاشت مو، شینیون، گریم عروس و داماد، کاشت ابرو، تتو، مدل مژه سنجابی و… آشنا میکنیم.

شما میتوانید با مراجعه به صفحات ما در شهر ها و استان های مختلف از خدمات مشاوره رایگان این مراکز و سالن های زیبایی بهرهد مند شوید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.