تاریخ انتشار : یکشنبه 15 مرداد 1402 - 14:16
95 بازدید
کد خبر : 8656

این نمادها امروز شاخص بورس را مثبت کردند

این نمادها امروز شاخص بورس را مثبت کردند

این نمادها امروز شاخص بورس را مثبت کردند به گزارش منیبان، در معاملات روز یکشنبه پانزدهم مرداد ۱۴۰۲، شاخص کل بورس تهران ۶ هزار و ۹۹۳ واحد نسبت به روز کاری گذشته بالاتر ایستاد و به سطح ۲ میلیون و ۴۰ هزار و ۴۱ واحد رسید. شاخص کل هم وزن بورس نیز با ریزش ۷۶۵

این نمادها امروز شاخص بورس را مثبت کردند این نمادها امروز شاخص بورس را مثبت کردند

به گزارش منیبان، در معاملات روز یکشنبه پانزدهم مرداد ۱۴۰۲، شاخص کل بورس تهران ۶ هزار و ۹۹۳ واحد نسبت به روز کاری گذشته بالاتر ایستاد و به سطح ۲ میلیون و ۴۰ هزار و ۴۱ واحد رسید.

شاخص کل هم وزن بورس نیز با ریزش ۷۶۵ واحدی در رقم ۷۱۷ هزار و ۱۳ واحدی ایستاد.

شاخص کل فرابورس نیز با افت ۱۰۳ واحدی به رقم ۲۶ هزار و ۵۴۱ واحد رسید. همچنین شاخص هم وزن فرابورس با کاهش ۶۸۶ واحد به سطح ۱۳۱ هزار و ۱۰۴ واحد رسید.

امروز نمادهای شتران، تاپیکو، فملی، فولاد و فارس نمادهای سبزپوش بورس بودند که بیشترین اثر را در رشد شاخص کل بورس داشتند. در مقابل حکشتی، اخابر و شبریز از نمادهای قرمز بودند که اثر منفی بر شاخص داشتند.

در فرابورس نیز نمادهای شپاس، وهور و فجهان بیشترین اثر افزایشی را بر شاخص داشتند و نمادهای وسپهر، آریا و انتخاب بیشترین اثر کاهنده را بر شاخص کل فرابورس داشتند.

در بین نمادهای پرتراکنش بورس امروز نیز نمادهای خودرویی در صدر بودند. نماد خودرو بیشترین تراکنش را داشت و خگستر و خساپا در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند. در فرابورس نیز دی، کتوسعه و عالیس بیشترین تراکنش را داشتند.

امروز نمادهای شاخص ساز بورس تهران با ورود پول حقوقی مواجه بودند و شاخص با تقاضای حقوقی رشد کرد. خساپا، خودرو، فملی، وخاور، فولاد و فارس بیشترین ورود پول حقوقی را در معاملات یکشنبه داشتند.

در مجموع معاملات امروز، ارزش تغییر مالکیت حقیقی به حقوقی بازار ۵۷۴ میلیارد تومان بود.

منبع

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.