تاریخ انتشار : دوشنبه 9 بهمن 1402 - 16:17
176 بازدید
کد خبر : 20821

بهترین موسسه حقوقی برای وکالت در تهران

بهترین موسسه حقوقی برای وکالت در تهران
موسسات حقوقی زیادی نه تنها در تهران و ایران بلکه در سراسر دنیا ایجاد شده اند. هدف این موسسات کمک به مردم برای حل و فصل دعاوی حقوقی‌شان است. تعداد زیاد این مراکز سبب سردرگمی در انتخاب بهترین آن ها می شود. بنابراین تصمیم گرفتیم تا در این مطلب به بهترین موسسه حقوقی برای وکالت در تهران بپردازیم و لیستی 5 تایی از این موسسات برتر را معرفی کنیم.

اما قبل از اینکه به معرفی بهترین موسسه حقوقی برای وکالت در تهران بپردازیم، بهتر است به اهمیت تحقیق و بررسی برای پیدا کردن بهترین موسسه حقوقی برای وکالت اشاره کنیم. اشخاص اعم از حقیقی و حقوقی، در طول روابط با یکدیگر (بازرگانی، سرمایه گذاری، شراکت، خرید و فروش)، گاها دچار اختلافاتی می شوند که به ناچار پای آن ها را به دعاوی حقوقی باز می کند.

انتخاب بهترین موسسه حقوقی برای وکالت در تهران

ازآنجایی که اکثر قریب به اتفاق مردم از دانش حقوقی و رویه های قضایی برخوردار نیستند یا آگاهی اندکی در این زمینه دارند، موسسات حقوقی برای وکالت از سوی اشخاص ایجاد شد. تعداد زیادی از این موسسات نیز در شهر تهران وجود دارند که سعی دارند تا با بهره مندی از وکلای ماهر خود، به مردم در زمینه مسائل حقوقی خود یاری برسانند.

اما نکته مهم اینجاست که همه این موسسات نیز نیروی متخصص، کاربلد و باتجربه دراختیار ندارند و صرفا به دنبال دریافت پول هستند. بنابراین نه تنها کمکی به شخص ضرر دیده و موکل نمی ‌کنند بلکه موجب زیان بیشتر و حتی ضررهای غیر قابل جبرانی برای آن ها می شوند.

اینجاست که انتخاب بهترین موسسه حقوقی برای وکالت در تهران مهم می شود. شما با مراجعه به بهترین موسسه حقوقی برای وکالت در تهران در قبال پولی که پرداخت می کنید، از بهترین خدمات موسسه حقوقی بهره مند می شوید. بهترین موسسه حقوقی با برخورداری از وکلای متخصص و کادری باتجربه، در زمینه های مختلف حقوقی، به یاری اشخاص در دعاوی حقوقی می پردازد.

بنابراین تحقیق و بررسی شما در پیدا کردن بهترین موسسه می تواند پیروز یا شکست پرونده شما را تعیین کند. اگر هنگام انتخاب خود دقت کافی را نداشته باشید و بررسی های لازم را به عمل نیاورید، ممکن است با انتخاب اشتباه یک موسسه حقوقی که از توان و تجربه کافی برخوردار نیست، روند پرونده خود را به سمت شکست ببرید.

آنچه که یک موسسه حقوقی را در لیست ۵ تا از بهترین موسسه حقوقی برای وکالت در تهران قرار می دهد، در درجه اول تخصص و سابقه موسسه در حل پرونده های حقوقی و سپس مشتری مداری موسسه است. به طوری که هدف آن، صرفا کسب منفعت مالی نیست، بلکه به دنبال موفقیت پرونده اشخاص در دعاوی حقوقی و جلب رضایت مراجعه کنندگانش است.

بنابراین اگر بخواهیم به دنبال بهترین موسسه حقوقی برای وکالت در تهران را باشیم باید به مواردی مانند سابقه موسسه، خدمات موسسه، بهره مندی از وکلای متخصص و کاربلد، به روز بودن وکلای موسسه نسبت به تغییر قوانین و مقررات کشور و جهان، مشتری مداری و برخورداری از کادر مجرب، پیگیری مستمر و دقیق پرونده های حقوقی، ارائه گزارش کار وکلا در رابطه با پرونده و از همه مهم تر داشتن کمیته های تخصصی برای پیگیری پرونده های اشخاص اشاره کنیم.

بهترین موسسه حقوقی برای وکالت در تهران با بررسی جداگانه و اصولی هر پرونده و باتوجه به ماهیت آن، موضوع رسیدگی به پرونده را به کمیته تخصصی خود می سپارد تا در آن وکلای متخصص به بررسی و ارائه راه حل برای پرونده بپردازند.حال که با برخی از مهم ترین ویژگی های بهترین موسسه حقوقی برای وکالت در تهران آشنا شدیم،

معرفی ۵ تا از بهترین موسسه حقوقی برای وکالت در تهران:

موسسه بین المللی حقوقی و داوری دکتر بهنیایی

موسسه بین ‌المللی داوری و مشاوره حقوقی دکتر بهنیایی با تجربه ای بیش از دو دهه در امور حقوقی، به عنوان یکی از بزرگترین موسسات حقوقی و بهترین موسسه حقوقی برای وکلات در تهران فعالیت خود را در زمینه های مختلف حقوقی و قضایی، دعاوی مختلف حقوقی داخلی و برون مرزی، داوری، آموزش و پژوهش، فرهنگی و انتشار آثار حقوقی آغاز کرده و توانسته در این مسیر کارنامه درخشانی از پرونده های موفق داشته باشد. هدف موسسه بین المللی دکتر بهنیایی ، کمک به مردم در حل دعاوی قضایی و داوری پرونده های حقوقی در اسرع وقت و به کمک بهترین وکلای کاربلد مجموعه است.

این موسسه با هدف اصلی فرهنگ ‌سازی، توسعه نظام داوری و رفع نیازهای حقوقی و قضایی گروه‌ های مختلف جامعه مشغول به ارائه خدمات تخصصی و حرفه‌ ای است. مزیت اصلی موسسه حقوقی دکتر بهنیایی(بنیاد حقوقی جاد) در اختیار داشتن وکلای حرفه ای و باتجربه و دکترین حقوق، در بیست کمیته تخصصی است که رسیدگی به هر پرونده را به صورت کاملا تخصصی انجام می دهد. پرونده‌های حقوقی با توجه به اینکه در چه دسته‌ بندی‌ قرار می ‌گیرد به هر یک از این کمیسیون ‌ها ارجاع داده می ‌شود تا نخبگان حقوقی کشور با تمام توان بر روی پرونده مذکور اقدامات لازم را لحاظ کنند.

در موسسه بین المللی داوری و حقوقی بهنیایی، خدماتی از قبیل امور خانواده، دعاوی کیفری، امور ملکی، امور بین المللی، دعاوی حقوقی، امور مالیاتی، امور ثبتی و مهاجرتی، تنظیم قراردادها، دعاوی مربوط به قراردادها، وکالت و مشاوره در تمامی زمینه ها و دعاوی حقوقی، قبول و انجام داوری پرونده های حقوقی و… انجام می گیرد.مراجعه کنندگان و متقاضیان خدمات موسسه حقوقی و بنیاد داوری بهنیایی، برای برخورداری از خدمات موسسه می توانند به صورت مراجعه حضوری، مشاوره تلفنی یا انلاین و برخط اقدام نمایند.

موسسه حقوقی عدل دانو

موسسه حقوقی عدل دانو با سابقه ای بیش از ده سال و فعالیت حرفه ای حقوقی، در زمره بهترین موسسه حقوقی برای وکالت در تهران قرار دارد. در این موسسه دانش وکلای جوان با تجربه وکلای متخصص در کنار یکدیگر قرار گرفته تا رسیدگی به پرونده های اشخاص را به بهترین شکل ممکن به انجام برساند.

به همین دلیل این موسسه به عنوان یکی از مجموعه های حقوقی مطرح و معتمد، نام خود را در لیست ۵ تا از بهترین موسسه حقوقی در تهران جای داده است. یکی از مزیت های موسسه عدل دانو نیز برخورداری از وکلای متخصص در هر موضوع می باشد. خدمات موسسه به سه روش حضوری، تلفنی و آنلاین قابل انجام است و در زمینه های حقوقی، مالی، کیفری، خانواده، ارث و…. توسط وکیل متخصص در آن حوزه اقدام به ارائه مشاوره می نماید.

موسسه حقوقی دادمهر عدالت

امور حقوقی در موسسه حقوقی دادمهر عدالت به صورت تخصصی با تیمی از وکلای مجربه و کارآزموده انجام می پذیرد. اعضای موسسه حقوقی دادمهر به عنوان یکی از بهترین موسسه حقوقی برای وکالت در تهران، دارای تحصیلات عالی اکادمیک و سالها تجربه در امر وکالت هستند که برخورداری از وکلای برتر، سعی در ارائه بهترین خدمات حقوقی به اشخاص دارند.

موسسه دادمهر عدالت به عنوان یکی از بهترین موسسات حقوقی در تهران، افراد را در جریان جزئیات روند پرونده قرار داده و گزارش کار را به صورت مستمر در اختیارشان می گذارد.

موسسه حقوقی حق جویان توانا

حق جویان توانا که در سال ۱۳۹۴ تاسیس شده با بهره گیری از وکلا پایه یک دادگستری توانسته در لیست بهترین موسسه حقوقی برای وکالت در تهران قرار بگیرد. این موسسه حقوقی موکلین خود را در جریان جزئیات پرونده و روند انجام کارها قرار می دهد.

انواع خدمات حقوقی در زمینه های دعاوی حقوقی و کیفری در این موسسه انجام می پذیرد و همچنین برای کسانی که امکان مشاوره حضوری را ندارند، خدمات آنلاین و تلفنی رانیز تدارک دیده است.

موسسه حقیقت گستر

فعالیت موسسه حقیقت گستر در زمینه ‌های حقوقی، دعاوی خانواده، ملکی، ارث، دعاوی کیفری و … است. مشاوران و کلای موسسه از بین وکلای پایه یک دادگستری، دکترین حقوق و مشاورین و کارشناسان حرفه ای حقوق انتخاب شده اند تا بهترین خدمات حقوقی را به مراجعه کنندگان خود ارائه دهند.

در این موسسه حقوقی نیز به عنوان یکی از بهترین موسسه حقوقی در تهران، سعی می شود تا گزارش های منظم و مستمر از پرونده ها به موکلین ارائه گردد تا اطمینان و رضایت خاطر آنان فراهم شود.

موسسه حقوقی اترس

یکی از بزرگترین موسسات حقوقی موسسه حقوقی اترس است که همواره در تلاش برای بهترین راه حل های حقوقی توسط وکلای پیشکسوت و باتجربه بوده است. این موسسه حقوقی نیز در زمینه های گوناگون حقوقی مانند قبول دعاوی حقوقی و دفاع در مراجع قانونی، مشاوره حقوقی، تنظیم قرارداد و…. فعالیت دارد. موسسه حقوقی اترس نیز متشکل از شورای حقوقی است که توسط وکلای متخصص به بررسی پرونده ها پرداخته می شود.

در موسسه حقوقی اترس دوره های آموزشی مرتبط با امور حقوقی برگزار می شود و وکلا از دانش و تخصص به روز برخوردار هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.