تاریخ انتشار : یکشنبه 19 شهریور 1402 - 23:51
70 بازدید
کد خبر : 11308

تاثیر توافق ایران وآمریکا روی بازار خودرو/ جدول قیمت ها

تاثیر توافق ایران وآمریکا روی بازار خودرو/ جدول قیمت ها

تاثیر توافق ایران وآمریکا روی بازار خودرو/ جدول قیمت ها به گزارش منیبان، خبرگزاری رویترز مدعی شده که با انتقال ۶ میلیارد دلار از وجوه آزاد شده ایرانی در روزهای آینده به بانک‌های قطر، پنج زندانی دوتابعیتی ایران را ترک می‌کنند و در مقابل تعداد مشابهی از زندانیان ایرانی که در آمریکا در زندان نگهداری

تاثیر توافق ایران وآمریکا روی بازار خودرو/ جدول قیمت ها تاثیر توافق ایران وآمریکا روی بازار خودرو/ جدول قیمت ها

به گزارش منیبان، خبرگزاری رویترز مدعی شده که با انتقال ۶ میلیارد دلار از وجوه آزاد شده ایرانی در روزهای آینده به بانک‌های قطر، پنج زندانی دوتابعیتی ایران را ترک می‌کنند و در مقابل تعداد مشابهی از زندانیان ایرانی که در آمریکا در زندان نگهداری می‌شوند، به خانه باز می‌گردند؛‌خبری که می‌توان از آن در شرایط کنونی با عنوان خبر خوش یاد کرد. به گفته فعالان بازار خودرو خبر اعلام شده موجب شده تا بازار شکل انتظاری بیش از قبل به خود گیرد، بطوریکه در حال حاضر بازار تنها نظاره‌گر روند رد و بدل شدن اخبار است و این امر موجب شده تا بازار شکل ثابت به خود گیرد.

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «۲۰۷ پاناروما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است نسبت به روز گذشته قیمت «سمند سورن پلاس» در بازار ۵۷۰ میلیون تومانی بود و تغییر قیمت نداشت و «هایما S5 پلاس» هم در بازار امروز یک میلیارد و ۱۷۵ میلیون تومان قیمت گذاری شد و بدون تغییر ماند. «رانا پلاس» هم در بازار بدون تغییر ۴۹۶ میلیون تومان قیمت خورد.

خانوداه دنا هم امروز تغییر قیمت نداشتند و با این شرایط «دناپلاس» در بازار ۶۳۶ میلیون تومان قیمت خورد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم ۸۰۶ میلیون تومانی باقی ماند. از سوی دیگر بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «۲۰۷ پاناراما اتومات» در بازار تغییر قیمت نداشت و ۷۸۰ میلیون تومانی شد.

UkZQzsLdY6Mm

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.