تاریخ انتشار : یکشنبه 9 مهر 1402 - 8:07
80 بازدید
کد خبر : 12935

تصویب یک ممنوعیت جدید ارزی از سوی مجلس

تصویب یک ممنوعیت جدید ارزی از سوی مجلس

تصویب یک ممنوعیت جدید ارزی از سوی مجلس به گزارش منیبان، نمایندگان در جلسه علنی نوبت عصر امروز (شنبه ۸ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی جزئیات لایحه برنامه هفتم توسعه، با تبصره‌های ۱ و ۲ بند (ب) ماده ۱۱ این لایحه درباره ممنوعیت جدید ارزی خارج از مقررات موافقت کردند. همچنین نمایندگان با

تصویب یک ممنوعیت جدید ارزی از سوی مجلس تصویب یک ممنوعیت جدید ارزی از سوی مجلس

به گزارش منیبان، نمایندگان در جلسه علنی نوبت عصر امروز (شنبه ۸ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی جزئیات لایحه برنامه هفتم توسعه، با تبصره‌های ۱ و ۲ بند (ب) ماده ۱۱ این لایحه درباره ممنوعیت جدید ارزی خارج از مقررات موافقت کردند.

همچنین نمایندگان با ارجاع تبصره ۳ این بند از ماده ۱۱ لایحه مذکور به کمیسیون تلفیق لایحه بودجه به منظور بررسی بیشتر موافقت کردند.

براساس تبصره ۱ بند (ب) ماده ۱۱؛ هرگونه تبلیغات خرید و فروش غیرقانونی ارز در فضای رسانه‌ای و مجازی و خرید و فروش ارز خارج از مقررات و ضوابط اعلامی بانک مرکزی مبتنی بر قانون ممنوع و مشمول مجازات‌های موضوع قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

براساس تبصره ۲ بند (ب) ماده ۱۱؛ کلیه معاملات در مرکز مبادله ارز و طلای ایران شامل ارز (اسکناس و حواله)، شمش و سکه طلا و فلزات گرانبها از پرداخت هرگونه مالیات معاف هستند.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.