تاریخ انتشار : جمعه 9 تیر 1402 - 20:07
82 بازدید
کد خبر : 5620

خروج ۲.۶ تریلیون تومان پول حقیقی از بورس

خروج ۲.۶ تریلیون تومان پول حقیقی از بورس

خروج ۲.۶ تریلیون تومان پول حقیقی از بورس به گزارش منیبان، در تمامی روزهای معاملاتی این هفته شاهد خروج پول حقیقی بودیم و رکورد ۹ روز متوالی ثبت شد. روز شنبه ۴۰۱ میلیارد تومان خارج شد. رقم خروج پول حقیقی در روز یکشنبه ۱۴۵ میلیارد تومان و روز دوشنبه ۲۷۸ میلیارد تومان بود. روز سه‌شنبه

خروج ۲.۶ تریلیون تومان پول حقیقی از بورس خروج 2.6 تریلیون تومان پول حقیقی از بورس

به گزارش منیبان، در تمامی روزهای معاملاتی این هفته شاهد خروج پول حقیقی بودیم و رکورد ۹ روز متوالی ثبت شد. روز شنبه ۴۰۱ میلیارد تومان خارج شد. رقم خروج پول حقیقی در روز یکشنبه ۱۴۵ میلیارد تومان و روز دوشنبه ۲۷۸ میلیارد تومان بود. روز سه‌شنبه نیز ۵۰۹ میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد. در نهمین روز و در آخرین روز کاری هفته ۲۵۶ میلیارد تومان خارج شد.

در مجموع کل هفته هزار و ۵۸۹ میلیارد تومان پول حقیقی از بورس خارج شد و میانگین روزانه خروج پول حقیقی ۳۱۸ میلیارد تومان بود که نسبت به هفته گذشته ۶۷ درصد بیشتر است.

همچنین در مجموع ۹ روز اخیر، ۲ هزار و ۶۵۱ میلیارد تومان پول حقیقی خارج شده که میانگین روزانه آن معادل ۲۹۴ میلیارد تومان است.

بیشترین خروج پول حقیقی در روز شنبه به ثفارس تعلق داشت و نمادهای شستا، خزامیا، وسینا و حکشتی در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل نمادهای سهرمز، سآبیک و فاراک بیشترین ورود پول را داشتند.

روز یکشنبه نیز وبملت بیشترین خروج را داشت و دی، بپاس و وتجارت در رتبه‌های بعدی بودند. در مقابل سهرمز، وشهر و کالا بیشترین ورود را ثبت کردند. روز دوشنبه وبملت برای دومین روز بیشترین خروج را داشت و نمادهای کگل، وتجارت و شپنا در رده‌های بعدی قرار داشتند. در سوی دیگر، نماد ونوین بیشترین ورود را داشت. روز سه‌شنبه بوعلی، شستا، وبملت و کالا بیشترین خروج سرمایه حقیقی را داشت و در مقابل شپدیس، شیراز، ونوین و وخاور بیشترین ورود را ثبت کردند.

در آخرین روز هفته نیز کرازی، قنقش و کماسه بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند و نمادهای شپدیس، خکمک و شیراز بیشترین تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی را ثبت کردند.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.