تاریخ انتشار : یکشنبه 28 آبان 1402 - 22:52
91 بازدید
کد خبر : 17455

سهمیه سوخت این خودروها حذف می‌شود

سهمیه سوخت این خودروها حذف می‌شود

سهمیه سوخت این خودروها حذف می‌شود به گزارش منیبان به نقل از همشهری آنلاین، محمد علوی‌زاده در این باره گفت: در راستای نظارت هوشمند بر خدمات تاکسی‌های گردشی و تلفنی پایتخت، نخستین اخطار برای تاکسیرانان غیر فعال در طرح «لاگ هوشمند» ارسال شد. وی افزود: در این اخطاریه به تاکسیرانان اعلام شد که برای خودروی

سهمیه سوخت این خودروها حذف می‌شود سهمیه سوخت این خودروها حذف می‌شود

به گزارش منیبان به نقل از همشهری آنلاین، محمد علوی‌زاده در این باره گفت: در راستای نظارت هوشمند بر خدمات تاکسی‌های گردشی و تلفنی پایتخت، نخستین اخطار برای تاکسیرانان غیر فعال در طرح «لاگ هوشمند» ارسال شد.

وی افزود: در این اخطاریه به تاکسیرانان اعلام شد که برای خودروی شما در شهریور و مهر پرداخت الکترونیکی ثبت نشده است و هر تاکسی گردشی و تلفنی می‌بایست در هر ماه حداقل ۲۰ پرداخت الکترونیک داشته باشد. در غیر اینصورت غیرفعال محسوب می‌شود.

معاون نظارت و امور مناطق سازمان با اشاره به رویکرد سازمان در خصوص نظارت مستمر افزود: با توجه به مصوبه شورای ترافیک و تفویض اختیار به سازمان تاکسیرانی در خصوص صلاحیت تاکسیرانان برای دریافت طرح ترافیک و سهمیه سوخت، در صورتیکه هر تاکسیران دوبار اخطار پیامکی دریافت کند، مجوز طرح ترافیک و سپس سهمیه کارت سوخت حذف خواهد شد.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، علوی‌زاده در پایان از شهروندان خواست تا با پرداخت کرایه به‌طور الکترونیکی و از طریق کیو آر کدهای موجود، سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران را در این طرح همراهی کنند.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.