تاریخ انتشار : جمعه 27 مرداد 1402 - 12:09
59 بازدید
کد خبر : 9580

فرار بزرگ سهامداران خرد از بورس

فرار بزرگ سهامداران خرد از بورس

فرار بزرگ سهامداران خرد از بورس به گزارش منیبان، بازار سهام در این هفته با افت نسبی ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین آن ۱۸ درصد کاهش یافت. در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم ۴ هزار و ۶۸۲ میلیارد تومان افزایش یافت و روز یکشنبه ارزش معاملات

فرار بزرگ سهامداران خرد از بورس فرار بزرگ سهامداران خرد از بورس

به گزارش منیبان، بازار سهام در این هفته با افت نسبی ارزش معاملات خرد سهام مواجه بود و میانگین آن ۱۸ درصد کاهش یافت.

در اولین روز معاملات هفته اخیر ارزش معاملات خرد سهام به رقم ۴ هزار و ۶۸۲ میلیارد تومان افزایش یافت و روز یکشنبه ارزش معاملات خرد به ۴ هزار و ۴۰۶ میلیارد تومان رسید. روز دوشنبه ارزش معاملات خرد به ۳ هزار و ۸۹۸ میلیارد تومان افت کرد و روز سه‌شنبه به ۴ هزار و ۱۰۳ میلیارد تومان رسید.

در آخرین روز معاملاتی هفته، ارزش معاملات خرد ۱۹ درصد ریزش کرد و به ۳ هزار و ۳۰۵ میلیارد تومان رسید که کمترین رقم در ۶ ماه اخیر است.

میانگین ارزش معاملات خرد بورس در هفته اخیر ۴ هزار و ۷۹ میلیارد تومان بود که نسبت به رقم ۴ هزار و ۹۹۵ میلیاردی هفته پیشین، افت ۱۸ درصدی داشته است.

رکوردداران ارزش و حجم معاملات

در نخستین روز هفته، نماد سپیدار بیشترین ارزش را داشت و نماد‌های خگستر، نیان، وبملت و توسن در رتبه‌های بعدی بیشترین ارزش معاملات بودند. بیشترین حجم معاملات بازار نیز در روز ابتدایی هفته به نماد‌های دی، شستا و خودرو تعلق داشت.

روز یکشنبه نماد شیران بیشترین ارزش و نماد خودرو بیشترین حجم معاملات را داشت. روز دوشنبه فن افزار در صدر جدول ارزش معاملات بود و نماد‌های وبهمن، شپنا، سرچشمه و خگستر در رتبه‌های بعدی بودند.

سه‌شنبه نیز فن افزار، سصفها، ورنا، خودرو و خگستر بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند. همچنین نماد‌های دی، خودرو و خساپا بیشترین حجم معاملات را داشتند.

روز چهارشنبه اپرداز در صدر جدول معاملات بود. وبملت، خگستر، فن افزار و خزامیا در رتبه‌های بعدی بودند. نماد دی (بانک دی) همراه با شستا، وبملت، حفارس و خگستر در صدر جدول حجم معاملات قرار داشتند.

منبع: اقتصاد نیوز

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.