تاریخ انتشار : شنبه 10 تیر 1402 - 15:58
69 بازدید
کد خبر : 5700

قیمت خودرو تا پایان سال ارزان می شود

قیمت خودرو تا پایان سال ارزان می شود

قیمت خودرو تا پایان سال ارزان می شود به گزارش منیبان،حسین حسینی در خصوص وضعیت قیمت خودرو در مشهد اظهار کرد: در حال حاضر قیمت خود ثابت است. از فروردین ماه سال جاری که قیمت خودرو کاهشی بود، این وضعیت ادامه داشت. وی افزود: با واردات خودرو ۱۰۰ درصد کاهش قیمت داریم و تا پایان

قیمت خودرو تا پایان سال ارزان می شود قیمت خودرو تا پایان سال ارزان می شود

به گزارش منیبان،حسین حسینی در خصوص وضعیت قیمت خودرو در مشهد اظهار کرد: در حال حاضر قیمت خود ثابت است. از فروردین ماه سال جاری که قیمت خودرو کاهشی بود، این وضعیت ادامه داشت.

وی افزود: با واردات خودرو ۱۰۰ درصد کاهش قیمت داریم و تا پایان سال قیمت خودرو افزایش نخواهد داشت.

حسینی با بیان اینکه خرید و فروش خودرو زیر قیمت بازار انجام می‌شود، عنوان کرد: اگر فردی خودروی خود را زیر قیمت بازار بفروشد، ممکن است به فروش برسد، در غیر این صورت در بنگاه‌ها خرید ندارد و مصرف‌کننده‌ها نیز اندک هستند.

رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو مشهد گفت: خرید و فروش خودرو در بازار انجام نمی‌شود و عرضه و تقاضا یکی نیست و در نتیجه بازار راکد است. از ابتدای سال خرید و فروش خودرو ۲۵ تا ۳۰ درصد کاهش داشته است.

وی تصریح کرد: مصرف‌کننده‌ها نیز منتظر واردات خودرو هستند. همچنین در هفته ۳ تا ۴ نمایشگاه خودرو همکاران تعطیل می‌شوند زیرا اجاره ملک افزایش پیدا کرده و دیگر توان پرداخت ندارند.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.