تاریخ انتشار : جمعه 2 تیر 1402 - 16:58
64 بازدید
کد خبر : 5109

مردم عاشق خرید این کالاها در اینترنت هستند/ جدول

مردم عاشق خرید این کالاها در اینترنت هستند/ جدول

مردم عاشق خرید این کالاها در اینترنت هستند/ جدول به گزارش منیبان، اگر شما هم می‌خواهید از بازار بزرگ آنلاین سهمی داشته باشید اما ترجیح می‌دهید از همین ابتدا وارد حوزه مطمئنی شوید و محصول پرفروشی را انتخاب کنید، این مقاله برای خودتان نوشته شده! در ادامه می‌خواهم بر اساس آمار معتبر، پرفروش ترین محصولات

مردم عاشق خرید این کالاها در اینترنت هستند/ جدول مردم عاشق خرید این کالاها در اینترنت هستند/ جدول

به گزارش منیبان، اگر شما هم می‌خواهید از بازار بزرگ آنلاین سهمی داشته باشید اما ترجیح می‌دهید از همین ابتدا وارد حوزه مطمئنی شوید و محصول پرفروشی را انتخاب کنید، این مقاله برای خودتان نوشته شده! در ادامه می‌خواهم بر اساس آمار معتبر، پرفروش ترین محصولات در اینترنت را به شما معرفی کنم. راستی اگر هنوز وب سایت فروشگاهی‌تان را راه اندازی نکرده‌اید، ابتدا از تست ۷ روزه و کاملا رایگان فروشگاه ساز پرتال کمک گرفته و در کم‌تر از ۲ دقیقه سایت‌تان را بسازید، سپس ادامه مقاله را بخوانید.

برای شناخت محصولات پرفروش اینترنتی، ۲ راه داریم:

اول از همه بررسی آمار وب سایت‌های معروف و بزرگ. مثلا دیجی کالا خودش گزارشی در مورد محصولات پرفروش منتشر کرده که در ادامه به آن استناد می‌کنم.

راه دوم هم بررسی میزان رقابت است! در واقع رقابت بالا در بعضی حوزه‌ها برای فروش محصول آنلاین، نشان‌دهنده میزان محبوبیت محصولات آن زمینه و فروش بالای‌شان است.

در ادامه این شما و این لیست پرفروش ترین ها

Capture

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.