تاریخ انتشار : سه شنبه 3 بهمن 1402 - 19:47
154 بازدید
کد خبر : 20792

معرفی یکی از دهکده های تفریحی در دبی به نقل از وبسایت زندگی در امارات

معرفی یکی از دهکده های تفریحی در دبی به نقل از وبسایت زندگی در امارات

دهکده ایرلندی، یکی از مکان های محبوب و شناخته شده برای استراحت در دبی است. این محل به دلیل طراحی‌اش که فرهنگ ایرلندی را در بسیاری از جنبه‌ها، از جمله رستوران‌ها و موسیقی، منعکس می‌کند، “دهکده ایرلندی” نامیده می‌شود. این مقاله، به بررسی جذابیت های دهکده ایرلندی دبی پرداخت است. دهکده ایرلندی دبی قصد دارد

دهکده ایرلندی، یکی از مکان های محبوب و شناخته شده برای استراحت در دبی است. این محل به دلیل طراحی‌اش که فرهنگ ایرلندی را در بسیاری از جنبه‌ها، از جمله رستوران‌ها و موسیقی، منعکس می‌کند، “دهکده ایرلندی” نامیده می‌شود. این مقاله، به بررسی جذابیت های دهکده ایرلندی دبی پرداخت است.

دهکده ایرلندی دبی قصد دارد با استفاده از مبلمان چوبی، فضای گرم و سبک روستایی ، حس یک دهکده ایرلندی واقعی را القا کند. این مکان اغلب میزبان اجراهای موسیقی زنده، به خصوص موسیقی فولکلور ایرلندی است تا تجربه‌ای لذت‌بخشی فراهم آورد. همچنین، نشستن در فضای باز روی نیمکت های چوبی و نوشیدن و گپ زدن با دوستان یا نگاه کردن برنامه مورد علاقه خود در این دهکده دلنشین خواهد بود. دهکده ایرلندی دارای دو شعبه است و عمدتاً در ماه‌های خنک در دبی محبوبیت زیادی دارد.

دهکده ایرلندی استودیو سیتی – Irish Village Studio City

اولین دهکده ایرلندی دبی که باید بازدید کرد، شعبه‌ای است که در استودیو سیتی دبی قرار دارد. این شعبه مملو از گروه‌های موسیقی زنده، غذاهای خوشمزه، نوشیدنی‌های خنک و گرم است. به طور کلی، این شعبه نگاهی مدرن به طراحی‌های داخلی سنتی و قدیمی ایرلند دارد. همچنین، فضای باز با یک صفحه نمایش بزرگ برای دیدن فعالیت‌های ورزشی مورد علاقه‌تان وجود دارد.

دهکده ایرلندی استودیو سیتی ، از طریق خیابان D63 قابل دسترس است.

موسیقی های زنده در دهکده ایرلندی از جمله سرگرمی هایی هست که در هر دو شعبه برگزار می‌شود. می‌توانید انتظار شنیدن موسیقی سنتی ایرلندی و سایر هنرنمایی ها را داشته باشید. همه این‌ها با هدف ارائه یک نمایش فوق‌العاده در حالی که مهمانان در حال صرف غذا هستند برنامه‌ریزی شده‌اند تا اطمینان حاصل شود که آنها زمان خوبی را سپری می‌کنند. موسیقی در این شعبه توسط موسیقی‌دانان برجسته اجرا می‌شود.

دهکده ایرلندی گارهود –Irish Village Garhoud

دهکده ایرلندی گارهود در سوی دیگر دبی قرار گرفته. این شعبه نیز میزبان بسیاری از نمایشها ، موسیقی ها و مسابقات ورزشی است. علاوه بر این، این شعبه را باغ بزرگی با درختان باشکوه و دریاچه‌ای خیره‌کننده متمایز کرده است. به عبارت دیگر، شما در دبی خواهید بود اما احساس می‌کنید در قلب یک دهکده جادویی در ایرلند هستید.

تماشای رویدادهای ورزشی

بسیاری از مشتریان برای تماشای مسابقات ورزشی زنده به این مکان می‌آیند. در رستوران ها صفحات نمایش بزرگی نصب شده که می‌توانید بازی‌های فوتبال و سایر مسابقات ورزشی را تماشا کنید. از جمله این مسابقات:

  1. فرمول یک
  2. لیگ برتر انگلیس
  3. لیگ اروپا
  4. لیگ قهرمانان

ستوران‌های دهکده ایرلندی

شعب گارهود و استودیو سیتی ترکیبی از غذاهای کلاسیک ایرلندی و همچنین غذاهای بین‌المللی را ارائه می‌دهند. می‌توانید طیف گسترده‌ای از غذاها را مطابق با سلیقه‌های مختلف پیدا میکنید. منوی رستوران ها در هر دو شعبه ی دهکده ایرلندی یکسان هستند. برای راحتی در تصمیم گیری محبوب ترین آنها در زیر لیست شده است:

  • همبرگرها
  • پنه پخته با سبزیجات کباب شده
  • سالمون کبابی
  • استیک سرخ شده
  • استیک استرالیایی
  • ماهی و سیب‌زمینی سرخ‌کرده (Fish and Chips)
  • مرغ منچوری
  • گوشت دنده گاو
  • غذاهای گیاهی

میانگین هزینه برای هر نفر:

  • استودیو سیتی: ۳۷۰ درهم
  • گارهود: ۳۲۵ درهم

شب خانم ها در دهکده ایرلندی

شعبه استودیو سیتی هر سه‌شنبه از ساعت ۷:۰۰ تا ۱۰:۰۰ شب، مراسم ویژه فقط برای خانم‌ها دارد. هزینه ی ۹۹ درهم برای شرکت در این شب است.

منبع : وبسایت زندگی در امارات

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.