تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تیر 1402 - 15:46
65 بازدید
کد خبر : 5398

منتظر انفجار بورس در این تاریخ باشید

منتظر انفجار بورس در این تاریخ باشید

منتظر انفجار بورس در این تاریخ باشید به گزارش منیبان، پس از رالی صعودی قدرتمند بازار که طی دو لگ جنبشی رخ داد و تا نیمه اردیبهشت‌ماه ادامه یافت، مدتی است بازار دچار روند اصلاحی فرسایشی شده است.به طوری‌که میانگین ارزش معاملات از رقم ۱۸ هزار میلیارد تومان در فروردین و نیمه اول اردیبهشت‌ماه به

منتظر انفجار بورس در این تاریخ باشید منتظر انفجار بورس در این تاریخ باشید

به گزارش منیبان، پس از رالی صعودی قدرتمند بازار که طی دو لگ جنبشی رخ داد و تا نیمه اردیبهشت‌ماه ادامه یافت، مدتی است بازار دچار روند اصلاحی فرسایشی شده است.به طوری‌که میانگین ارزش معاملات از رقم ۱۸ هزار میلیارد تومان در فروردین و نیمه اول اردیبهشت‌ماه به رقم ۶.۵ همتی در مقطع فعلی رسیده است.

کارشناس بازار سرمایه در این خصوص مجامع افزود: متاسفانه مجامع مثل سال‌های قبلی نبوده است. برخلاف هرسال اقبالی به سوی مجامع و سهام DPS محور نبود. با توجه به این تفاسیر می‌توانیم پیش بینی کنیم شاید نوساناتی در نرخ ارز در ماه‌های آتی پیش آید. نوساناتی از جنس اصلاح که موجب کاهش نرخ اسکناس آمریکایی خواهد شد. گرچه با توجه به تورم نهادینه ماهانه در ساختار اقتصاد کشور انتظار ریزش آنچنانی وجود ندارد و طبیعتا می‌تواند فرصت خرید برای بازار به شمار آید.

وی بیان داشت: به نظر می‌رسد نیمه دوم سال قطعا شرایط بازار خیلی بهتر خواهد بود. همچنین به واسطه انتخابات مجلسی که پیش رو داریم، این قضیه پررنگ‌تر می‌شود. طبق تجربه سالیان گذشته قبل از انتخابات مجلس، قبل از انتخابات مجلس، گروه‌های مختلفبه ویژه گروه‌های ریالی بورس، رشدهای چشمگیری داشتند که انتظار می‌رود امسال هم این اتفاق بیوفتد.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.