تاریخ انتشار : دوشنبه 29 خرداد 1402 - 21:57
89 بازدید
کد خبر : 4857

پرمعامله‌ترین نماد بازار دیروز کدام بود؟

پرمعامله‌ترین نماد بازار دیروز کدام بود؟

پرمعامله‌ترین نماد بازار دیروز کدام بود؟ به گزارش منیبان، در معاملات روز دوشنبه، ۲۹ خرداد ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران هزار و ۳۰۴ واحد نسبت به روز کاری گذشته رشد کرد و تا سطح ۲ میلیون و ۱۶۴ هزار و ۲۲۱ واحد بالا آمد. شاخص در یک ساعت ابتدایی ۶ هزار واحد صعود کرد و پس

پرمعامله‌ترین نماد بازار دیروز کدام بود؟ پرمعامله‌ترین نماد بازار دیروز کدام بود؟

به گزارش منیبان، در معاملات روز دوشنبه، ۲۹ خرداد ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران هزار و ۳۰۴ واحد نسبت به روز کاری گذشته رشد کرد و تا سطح ۲ میلیون و ۱۶۴ هزار و ۲۲۱ واحد بالا آمد.

شاخص در یک ساعت ابتدایی ۶ هزار واحد صعود کرد و پس از آن روند باثباتی داشت. اما در یک ساعت پایانی عرضه‌ها زیاد شد و شاخص روند نزولی پیدا کرد. به طوری که بخش اعظم رشد تحصیل شده را از دست داد.

شاخص کل هم وزن بورس نیز با افزایش ۵ هزار و ۳۴۰ واحدی در رقم ۷۳۷ هزار و ۹۹۹ واحدی ایستاد.

شاخص کل فرابورس نیز با افزایش ۲۵۰ واحدی به رقم ۲۷ هزار و ۸۱۴ واحد رسید. همچنین شاخص هم وزن فرابورس با رشد هزار و ۲۹۰ واحد به سطح ۱۳۶ هزار و ۱۲۷ واحد رسید.

خروج پول حقیقی از بازار سهام

روز دوشنبه خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار سهام منفی شد و ۴۳۴ میلیارد تومان پول حقیقی از بازار سهام خارج شد. امروز نماد وبملت برای دومین روز بیشترین خروج را داشت که ارزش آن ۲۴۲ میلیارد تومان بود. پس از وبملت، نمادهای وتجارت و وبصادر بیشترین خروج پول حقیقی را داشتند. در سوی دیگر، بیشترین ورود پول حقیقی به نمادهای شهر، شرانل و فکمند اختصاص داشت.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.