تاریخ انتشار : سه شنبه 28 شهریور 1402 - 8:41
72 بازدید
کد خبر : 11897

کوئیک و شاهین در بازار مفت شدند/ جدول

کوئیک و شاهین در بازار مفت شدند/ جدول

کوئیک و شاهین در بازار مفت شدند/ جدول به گزارش منیبان، قیمت خودرو تحت تأثیر اخبار مربوط به افزایش قیمت درب کارخانه محصولات، چند روزی افزایشی بود؛ اما به دلیل ثباتی که نرخ ارز از خود نشان می‌دهد، قیمت‌ها نیز نتوانستند بیش از این افزایش یابند و با نبود تقاضا در بازار، سرانجام کاهشی شدند.

کوئیک و شاهین در بازار مفت شدند/ جدول کوئیک و شاهین در بازار مفت شدند/ جدول

به گزارش منیبان، قیمت خودرو تحت تأثیر اخبار مربوط به افزایش قیمت درب کارخانه محصولات، چند روزی افزایشی بود؛ اما به دلیل ثباتی که نرخ ارز از خود نشان می‌دهد، قیمت‌ها نیز نتوانستند بیش از این افزایش یابند و با نبود تقاضا در بازار، سرانجام کاهشی شدند.

در بازار داخلی‌ها، قیمت خودرو کاهشی گزارش می‌شود.

4895639

کوییک S دنده دستی، هاچ‌بک اقتصادی سایپا محسوب می‌شود که تنها دو میلیون تومان ارزان‌تر از روز گذشته و با قیمت ۳۴۳ میلیون تومانی خرید و فروش می‌شود.

شاهین G از سدان‌های لوکس شرکت سایپا بوده که با افت ۸ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته به نرخ ۵۹۲ میلیون تومان رسیده و یکی از خودروهای ایرانی با بیشترین مقدار کاهش قیمت محسوب می‌شود.

پژو ۲۰۷i دنده‌ای که از هاچ‎‌بک‌های تولیدی ایران خودرو به‌شمار می‌رود، ۶ میلیون تومان کاهش قیمت دارد و به قیمت ۶۱۵ میلیون تومان خرید و فروش رسیده است.

پژو پارس LX TU۵ که از سدان‌های بازار محبوب بازار است، رکورددار بیشترین افت قیمت میان داخلی‌های بازار به‌شمار می‌رود. این خودرو با ۱۰ میلیون تومان افت قیمت، با نرخ ۶۲۶ میلیون تومانی معامله می‌شود.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.