تاریخ انتشار : دوشنبه 6 آذر 1402 - 8:40
76 بازدید
کد خبر : 18146

یارانه چندین میلیونی از آذرماه برای این افراد واریز می شود

یارانه چندین میلیونی از آذرماه برای این افراد واریز می شود

یارانه چندین میلیونی از آذرماه برای این افراد واریز می شود سید صولت مرتضوی در نشست تشریح همکاری مشترک بنیاد کرامت رضوی با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با محوریت «مشارکت در زمینه ارائه بسته غذایی رایگان برای گروه‌های آسیب‌پذیر با اولویت مادران دارای کودک زیر ۲ سال دهک یک درآمدی» از آغاز این

یارانه چندین میلیونی از آذرماه برای این افراد واریز می شود یارانه چندین میلیونی از آذرماه برای این افراد واریز می شود

سید صولت مرتضوی در نشست تشریح همکاری مشترک بنیاد کرامت رضوی با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با محوریت «مشارکت در زمینه ارائه بسته غذایی رایگان برای گروه‌های آسیب‌پذیر با اولویت مادران دارای کودک زیر ۲ سال دهک یک درآمدی» از آغاز این طرح خبر داد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه اظهار کرد: در راستای ایجاد عدالت اجتماعی، اقداماتی از جمله تحت پوشش قرار گرفتن نیازمندان در کمیته امداد و بهزیستی، طرح یارانه معیشتی و همینطور طرحی که از چند روز پیش درباره کودکان ۶ ماه تا ۵ سال شروع به کار کرده است، شکل گرفته است.

مرتضوی از همکاری بنیاد کرامت رضوی، آستان قدس رضوی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام و قرارگاه امام حسن مجتبی در راستای اجرای طرح یسنا خبر داد و عنوان کرد که برای اجرای این طرح در گام اول بالغ بر ۱۱۰ میلیارد تومان سرمایه صرف شده و از ۲۷ هزار مادر شیرده در دهک‌های اول حمایت پیش‌بینی شده است. اجرای گام نخست این طرح در ۸ استان هرمزگان، سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام و فارس آغاز می‌شود.

او در ادامه با اشاره به اینکه ۲۷ هزار و ۵۰۰ مادر شیرده که در گروه دهک اول دهک‌بندی‌ها قرار دارند، در گام نخست شناسایی شده‌اند، گفت: برای هر کدام از مادران شیرده تا سقف ۴ میلیون تومان در بازه زمانی ۶ ماهه پرداخت خواهد شد، لازم به ذکر است که این مبلغ به صورت نقدی به کارت کالابرگ آنها واریز می‌شود اما صرفا مجاز به خرید کالاهای تعریف شده، هستند.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.