تاریخ انتشار : سه شنبه 4 اردیبهشت 1403 - 13:27
59 بازدید
کد خبر : 21234

ادمین کیست و انواع ادمین چه کاری را انجام می دهند و از کجا ادمین پیدا کنم؟

ادمین کیست و انواع ادمین چه کاری را انجام می دهند و از کجا ادمین پیدا کنم؟
با توجه به موارد گفته شده بهترین مجموعه برای گرفتن ادمین و سپردن کارهای پیج خود به ادمین وب سایت باتیس گرفی می باشد چرا که یکی از مجرب ترین و بهترین مجموعه های گرافیکی می باشد که علاوه بر خدمات گرافیکی و طراحی وب سایت و سئو خدمات ادمینی نیز ارائه می دهند که مجموعه خود تمامی مسئولیت ها را گردن می گیرد و با مجرب ترین طراحان و فعالان حوزه گرافیک بهترین و پر بازده ترین کار ها را ارائه می دهند. برای اطلاعات بیشتر می توانید کلمه باتیس گرفی را در گوگل سرچ کرده و وارد وب سایت بشید و نمونه کار ها و توضیحات تکمیلی را مشاهده فرمایید.

وقتی صحبت از ادمین می شود افکار عمومی به سمت شبکه اجتماعی اینستاگرام می رود اما چرا؟

از آنجایی که اینستاگرام طی چند سال اخیر رشد و پیشرفت مخاطبین زیادی داشته است و محبوبیت آن در بین عموم باور کردنی نیست به خاطر همین به اینستاگرام فک می کنیم.

اما مسئله اصلی این است که ما دو نوع ادمین داریم : ۱. ادمین وب سایت  ۲. ادمین اینستاگرام که خود ۴ نوع است

مدیر یا ادمین سایت کیست ؟

به زبان خیلی ساده باید گفت که Admin سایت کسی است که بتواند می بخش‌های یک وب سایت را اعم از محتوای نوشتاری، صوتی، تصویری، سورس کدهای وب سایت، بانک اطلاعاتی، هاستینگ و تمامی بخش‌های مربوط به یک وب سایت را مدیریت نماید.

وظایف Admin سایت چیست ؟

مدیریت تیم تولید محتوا، آنالیز بازدیدکنندگان سایت، افزایش ترافیک سایت با استفاده از تکنیک های مختلف، تسلط بر مباحث سئو، تسلط بر طراحی و گرافیک، تسلط بر Social Networks ها مانند اینستاگرام، تلگرام، و غیره

ادمین کیست

 

ادمین کیست و وظایف آن

ادمین یا مدیر شبکه‌های اجتماعی فردی است که مدیریت شبکه‌های اجتماعی یک کسب وکار یا برند یا یک شخص را بر عهده می‌گیرد. مدیر شبکه‌های اجتماعی وظایفی مثل ارسال پست‌ها، پاسخ دادن به کامنت‌ها، پاسخ دادن به پیام‌ها و انجام دیگر اعمال مربوط به شبکه‌های اجتماعی را بر عهده دارد. ممکن است در برخی شرکت‌ها یا کمپانی به مدیر شبکه‌های اجتماعی، مدیر روابط عمومی نیز بگویند. اما این عبارت بسیار کلی‌تر است و چنین شخصی احتمالاً وظایف گسترده تری دارد. استفاده از عنوان مدیر روابط عمومی در دنیای پیش از اینترنت بیشتر رواج داشت.

 

وظایف ادمین اینستاگرام

اگر دارنده‌ی یک آنلاین شاپ و پیج اینستاگرام هستید احتمالاً برای شما مهم است که وظایف ادمین صفحه خود را بدانید. اطلاع از شرح وظابف وی می‌تواند در کنترل عملکرد او به شما کمک کند. از طرفی اگر ادمین اینستاگرام بودن را به تازگی آغاز نموده‌اید، مطالعه‌ی این مقاله راهنمای خوبی برای مدیریت وظایف شما خواهد بود. مطمئن باشید که این چک لیست دقیق وظایف ادمین اینستاگرام، باعث رشد شما می‌شود.

این لیست کامل از شرح مسئولیت‌های ادمین صفحه اینستاگرام، حتی برای علاقمندان به این حوزه شغلی مفید است. دانستن تمامی مسئولیت‌ها باعث می‌شود تا درباره‌ی ورود به این بازار تصمیم‌گیری راحت‌تری داشته باشید.

لیست مهم‌ترین و لازم‌ترین وظایف و خدماتی را که یک ادمین اینستاگرام باید انجام بدهد به شرح زیر است:

  1. انتشار پست و استوری متعدد و منظم
  2. تولیدمحتوای آموزنده و سرگرم کننده و خلاقانه
  3. افزایش فالوور با تبادل تبلیغات
  4. ترغیب مخاطبین به لایک و کامنت
  5. حفظ و افزایش امنیت
  6. ایجاد جذابیت‌های بصری کافی
  7. مدیریت هشتگ‌ها و نوشتن کپشن‌های جذاب
  8. پاسخگویی به کامنت‌ها و دایرکت‌های مخاطبان
  9. تحلیل و آنالیز پیج اینستاگرام
  10. ساخت لیست ثبت سفارش ها و ارتباط موثر با سایر واحدهای فروش
  11. یادگیری اصول بازاریابی و فروش
  12. تسلط بر امکانات اینستاگرام
  13. دانش کافی از زبان‌های خارجی

انتشار پست و استوری متعدد و منظم

پس از آن که جامعه‌ی هدف کسب و کار خود را به خوبی شناختید، باید به صورت مرتب و روزانه اقدام به گذاشتن پست‌ها و استوری‌های مفید و کاربردی نمایید.

تولیدمحتوای آموزنده و سرگرم کننده و خلاقانه

مشابه با اکثر جاها در پست‌ها و استوری‌های اینستاگرام نیز، کیفیت خیلی مهم‌تر از کمیت می‌باشد. پس حتما باید تولید محتوا را به صورت اصولی و خیلی باکیفیت آموخته باشید. به طور مثال محتوای شما باید ساخته‌ی خود شما باشد نه کپی از دیگر صفحات باشد. زیرا در این حالت به زودی دست شما رو خواهد شد و با ریزش مخاطبان و شکست اقتصادی روبرو خواهید شد.

افزایش فالوور با تبادل تبلیغات

مسلم و واضح است که هر چقدر صفحه و پیج شما فالوور و مخاطبین بیشتری داشته باشد، زیادتر دیده خواهد شد و سفارش‌ها و درخواست‌های بیشتری به شما ارائه می‌شود. پس شما به عنوان یک ادمین وظیفه دارید همیشه مخاطبان خود را افزایش دهید. از مهم‌ترین روش‌های افزایش فالوور، تبادل تبلیغات با صفحات دیگر است. البته توجه به چندین نکته در این زمینه خالی از لطف نیست.

ترغیب مخاطبین به لایک و کامنت

مطمئنا خود شما خواننده‌ی گرامی و ارجمند نیز به خوبی می‌دانید که هر چقدر یک پست، لایک و کامنت بیشتری داشته باشد، توجه‌ی افراد بیشتری را به آن صفحه و محتوا جلب خواهد نمود. پس شما به عنوان یک ادمین اینستاگرام، وظیفه‌ی افزایش کامنت‌ها و لایک‌های پست‌ها را نیز بر عهده دارید.

انواع ادمین های اینستاگرام

  1. ادمین تولید محتوا
  2. فول ادمین
  3. ادمین دایرکتر
  4. ادمین کامنت گذار

و اما وظایف هر یک از ادمین ها

ادمین تولید محتوا

ادمینی می باشد که تولید محتوای پست و استوری برای شما انجام می دهد. پست و استوری های سبک نوین و طراحی استوری موشن که امروزه هم بسیار جذاب و پر استفاده می باشد.

فول ادمین 

ادمینی می باشد که علاوه بر تولید محتوا برای کسب و کار و پیج شما به دایرکت و کامنت های شما پاسخ می دهدو به طوری می توان گفت که تمامی کارهای پیج شما در دست ایشان خواهد بود.

ادمین دایرکتر

ادمینی می باشد که به فقط و فقط به دایرکت های شما پاسخ می دهد و با کلمات خود مشتری را جذب می کند.

ادمین کامنت گذار 

ادمینی می باشد که کارش کامنت گذاری در زیر پست های پیج های دیگر با پیج کاری شما می باشد که اینکار باعث افزایش محبوبیت در اینستاگرام و مخاطبین اینستاگرام می شود و امروزه یک کار جا افتاده و محبوب در بین مخاطبین می باشد.

با توجه به موارد گفته شده بهترین مجموعه برای گرفتن ادمین و سپردن کارهای پیج خود به ادمین وب سایت باتیس گرفی می باشد چرا که یکی از مجرب ترین و بهترین مجموعه های گرافیکی می باشد که علاوه بر خدمات گرافیکی و طراحی وب سایت و سئو خدمات ادمینی نیز ارائه می دهند که مجموعه خود تمامی مسئولیت ها را گردن می گیرد و با مجرب ترین طراحان و فعالان حوزه گرافیک بهترین و پر بازده ترین کار ها را ارائه می دهند. برای اطلاعات بیشتر می توانید کلمه باتیس گرفی را در گوگل سرچ کرده و وارد وب سایت بشید و نمونه کار ها و توضیحات تکمیلی را مشاهده فرمایید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.