تاریخ انتشار : سه شنبه 11 بهمن 1401 - 19:58
560 بازدید
کد خبر : 355

  ارز دیجیتال برتر سال ۲۰۲۳ برای سرمایه گذاری

  ارز دیجیتال برتر سال ۲۰۲۳ برای سرمایه گذاری

  ارز دیجیتال برتر سال ۲۰۲۳ برای سرمایه گذاری ارز دیجیتال رشته ای از داده های رمزگذاری شده است که برای نشان دادن یک ارز استفاده می شود.این سیستم توسط یک سیستم هدایت کننده به نام بلاک چین سازماندهی و مدیریت می شود که به عنوان یک دفتر کل امن و قابل اعتماد تراکنش هایی

  ارز دیجیتال برتر سال ۲۰۲۳ برای سرمایه گذاری

ارز دیجیتال رشته ای از داده های رمزگذاری شده است که برای نشان دادن یک ارز استفاده می شود.این سیستم توسط یک سیستم هدایت کننده به نام بلاک چین سازماندهی و مدیریت می شود که به عنوان یک دفتر کل امن و قابل اعتماد تراکنش هایی مانند خرید، فروش و نقل و انتقالات عمل می کند.
برخلاف پول (اسکناس ) فیزیکی، ارزهای دیجیتال غیرمتمرکز هستند، به این معنی که نه دولت‌ها و نه سایر مؤسسات مالی آن‌ها را تحت کنترل ندارند .
در میان فراز و نشیب‌های بازار ارزهای دیجیتال ، تصمیم‌گیری برای سرمایه‌گذاری در کدام ارزهای دیجیتال همیشه یک سوال ضروری است و بدین ترتیب تحریه اتاق تجارت با این مقاله بنام   ارز دیجیتال برتر سال ۲۰۲۳ برای سرمایه گذاری سعی کرده است ، فهرستی از ۱۰ ارز دیجیتال برتر با بالاترین بازدهی در سال ۲۰۲۳ را گردآوری کرده و در اختیار شما قرار دهد .

 

  1. Polkadot
  2. Cardano
  3. Solana
  4. Tether
  5. Binance Coin
  6. Ripple’s XRP
  7. Dogecoin
  8. Shiba Inu
  9. Battle Infinity
  10. Avalanche

عواملی که قبل از سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال باید در نظر گرفت :

  • قبل از سرمایه گذاری، اطلاع و اگاهی از نحوه خرید، فروش و تجارت ارزهای دیجیتال
  •  انجام تحقیقات و مطالعه در مورد ارز دیجیتال مورد نظر قبل از هر تصمیمی
  • هرگز بیشتر از توان خود سرمایه تان را درگیر رمز ارز نکنید . ضرب المثل اینکه تمام تخم مرغ های خود را در یک سبد قرار ندهید را ملکه ذهن خود کنید.
  •  موفقیت در این زمینه نیاز به زمان و تجربه دارد پس برای موفقیت و کسب درامد قطعا پارامتر زمان را در نظر بگیرید .

رتبه بندی بزرگترین رمز ارزها بر اساس عملکرد شان در سال ۲۰۲۳

۱- ارز دیجیتال پولکادات ( Polkadot)

این یکی از رمزارزهای بر بستر اثبات سهام متمایز است که هدف آن ارائه قابلیت همکاری در میان سایر بلاک چین ها است. علاوه بر این، پروتکل آن زنجیره‌های بلوکی و اوراکل‌های بدون مجوز و همچنین مجوز را به یکدیگر متصل می‌کند.بنابراین، به سیستم ها اجازه می دهد تا در کنار یکدیگر زیر یک بستر عمل کنند و زنجیره رله آن قابلیت همکاری شبکه‌های مختلف را امکان‌پذیر می نماید و در عین حال به بلاک‌چین‌ها یا پاراچین‌های موازی برای استفاده‌های خاص اجازه فعالیت می دهد .

توسعه‌دهندگان از Polkadot برای توسعه بلاک چین خود استفاده می‌کنند در حالی که از امنیت مشترک زنجیره برلی فعالیت ها استفاده می‌کنند، اقای وین وود (Gavin Wood) ) یک دانشمند کامپیوتر و مخترع رمز دیجیتال می باشد که یکی از بنیان‌گذاران اتریوم به شمار می رود که در سال ۲۰۲۰ ، رمز دیجیتال Polkadot ایجاد کرد.

که طبق داده ها و امار های رسمی ، ارزش بازار آن تقریباً ۵۳.۲۳ میلیارد دلار است.

۲- ارز دیجیتال کاردانو (Cardano)

ارز دیجیتال Cardano که از توکن ADA برای فعالیت ها ی خود استفاده می کند، پلتفرمی است که برای ارسال و دریافت ارز دیجیتال استفاده می شود.

چارلز هاپکینسون، یکی از بنیانگذاران اتریوم، کاردانو را ایجاد کرد و از آنجایی که ۹۵ درصد از عرضه اولیه سکه (ICO) آن ژاپنی بود، گاهی اوقات به آن «اتریوم ژاپن» نیز می‌گویند. یک گروه بین المللی از دانشمندان و دانشگاهیان متخصص در فناوری بلاک چین رمز ارز کاردانو را مدیریت می کنند.

با توجه به بررسی های و نمودار های اسل ۲۰۲۱ ، کاردانو یکی از این ارزهای دیجیتال که در طول زمان رشد قیمت قابل توجهی را تجربه کرده است، کاردانو به دلیل کاهش زمان انتقال پول و استفاده از منابع بسیار ارزشمند است.

۳- ارز دیجیتال سولانا (Solana )

سرمایه گذاراندر این رمز اارز بازگشت مالی فوق العاده ای از رمز سولانا اخذ کرده اند برنامه های مالی غیر متمرکز؛ اپلیکیشن های غیرمتمرکز و قراردادهای هوشمند، سه حوزه ای هستند که ارز دیجیتال را از رقبای خود متمایز کرده است و این تمایز باعث جذب سرمایه گذاران می شود.

۴-ارز دیجیتال تتر (Tether)

یکی از قابل اعتمادترین رمز ارزهای دیجیتال است ، رمز ارز تتر با ایجاد یک سیاست مناسب تبدیل به رمز ارز با ثبات شده است که برای سرمایه گذارنی که نمی خواهند ریسک پر خطری انجام دهند بسیار مناسب است .

۵- ارز دیجیتال بایننس کوین ( Binance Coin)

بایننس کوین که توسط یکی از بزرگترین صرافی های ارز دیجیتال در جهان راه اندازی و مدیریت می شود ، به پلتفرمی تبدیل شده است که کاربران می توانند علاوه بر تسهیل تراکنش ها در بستر صرافی بایننس، تراکنش ها، پردازش پرداخت ها را انجام دهند.

۶- ارز دیجیتال ریپل ( Ripple )

رمز ارز ریپل در اواخر سال ۲۰۱۷ مورد توجه کاربران قرار گرفت. اگرچه بیت کوین یک رقیب رمز ارز ریپل است، اما ریپل هدف دیگری را دنبال و گسترش می دهد و یک شبکه تراکنش متمرکز است که بانک ها برای انتقال پول از آن استفاده می کنند.

مراحل نقل و انتقال پول ارسال شده در یک انتهای شبکه ریپل به توکن XRP تبدیل می شود و در نهایت به ارز دیگری بازگردانده می شود.
مدیران و سازندگان رمز ارز ریپل ادعا می کنند که توکن XRP جایگزین مطمئن و سریع تری برای سایر کوین ها مانند بیت کوین است .

بر اساس رسمیت شناختن توانایی توکن ریپل XRP برای تسهیل مبادله انواع ارزها، مانند ارزهای فیات و سایر ارزهای دیجیتال ، مورد توجه قرار گرفته است.

۷-  ارز دیجیتال دوج کوین (Dogecoin)

از زمان راه اندازی دوج کوین در سال ۲۰۱۳، رمز ارز دوج کوین هرگز عقب ننشسته است و از آن زمان به بعد Dogecoin به یکی از برجسته ترین رمز ارز تبدیل شده است.

۸- ارز دیجیتال شیبا اینو (Shiba Inu)

Shiba Inu که از ویژگی‌ها و امنیت پیشرفته بلاکچین اتریوم استفاده می‌کند.این ارز دیجیتال در سال گذشته رشد قابل توجهی را تجربه کرده است که نشان می‌دهد پتانسیل بسیار خوبی برای سرمایه گذاری آینده دارد.

۹- رمز ارز باتل ایفینیتی (Battle Infinity)

بازی ورزشی مبتنی بر NFT Battle Infinity به بازیکنان امکان دسترسی به شش پلتفرم را می دهد. به کاربران می توانند IBAT، توکن بومی پلتفرم را در Battle Swap خریداری نمایند. به بیان دیگر این یک صرافی غیرمتمرکز اکوسیستم رمزنگاری بازی است که به بازیکنان این فرصت را می دهد تا جوایز خود را با ارزهای مختلف مبادله و کسب درامد کنند .

۱۰- ارز دیجیتال اوالانچ ( Avalanche)

بهره وری و کارایی یکی از جذابیت های اصلی بلاک چین است. معاملات انجام شده از طریق سیستم های متعارف، مانند بانک ها و صرافی ها ، مسیر طولانی و زمان بر و رد شدن از بروکراسی ادرای- بانکی ممکن است تراکنش مالی چندین روز طول بکشد تا به ذینفع انتقال گردد.

کلام آخر

هزاران ارز دیجیتال مختلف از بیت کوین و اتریوم گرفته تا دوج کوین و تتر وجود داردند که بعنوان مبتدی و تازه کار بخواهیم شروع کنیم و انتخاب هر یک برای سرمایه گذاری را برای ما سخت میکند.
امیدواریم این مقاله به شما درک بهتری از ۱۰ ارز دیجیتال برتر سال ۲۰۲۳ داده باشد.
با این حال، لطفاً به خاطر داشته باشید که اطلاعات این مقاله فقط برای اهداف آموزشی است.

 

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.