تاریخ انتشار : یکشنبه 28 خرداد 1402 - 16:51
50 بازدید
کد خبر : 4767

این دو سهم امروز شاخص را نابود کردند!

این دو سهم امروز شاخص را نابود کردند!

این دو سهم امروز شاخص را نابود کردند! به گزارش منیبان، در معاملات روز یکشنبه، ۲۸ خرداد ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۱۹ هزار و ۹۲۴ واحد نسبت به روز کاری گذشته افت کرد وتا سطح ۲ میلیون و ۱۶۲ هزار و ۸۸۷ واحد پایین آمد. شاخص کل هم وزن بورس نیز با ریزش ۱۱ هزار

این دو سهم امروز شاخص را نابود کردند! این دو سهم امروز شاخص را نابود کردند!

به گزارش منیبان، در معاملات روز یکشنبه، ۲۸ خرداد ۱۴۰۲، شاخص بورس تهران ۱۹ هزار و ۹۲۴ واحد نسبت به روز کاری گذشته افت کرد وتا سطح ۲ میلیون و ۱۶۲ هزار و ۸۸۷ واحد پایین آمد.

شاخص کل هم وزن بورس نیز با ریزش ۱۱ هزار و ۲ واحدی در رقم ۷۳۲ هزار و ۶۵۷ واحدی ایستاد.

شاخص کل فرابورس نیز با کاهش ۳۹۲ واحدی به رقم ۲۷ هزار و ۵۶۵ واحد رسید. همچنین شاخص هم وزن فرابورس با افت ۲ هزار و ۵۸۹ واحد به سطح ۱۳۴ هزار و ۸۳۸ واحد رسید.

امروز نمادهای خودرو، وبملت و میدکو نمادهای قرمزپوش بورس بودند که بیشترین اثر را در افت شاخص کل بورس داشتند. در مقابل کچاد، تاپیکو و تایرا نمادهایی بودند که اثر مثبت بر شاخص داشتند.

در فرابورس نیز نمادهای وسپهر، خاور و زاگرس بیشترین اثر کاهنده را بر شاخص داشتند و نمادهای فزر، عالیس و وهور بیشترین اثر افزایشی را بر شاخص کل فرابورس داشتند.

در بین نمادهای پرتراکنش بورس امروز نیز وبملت بیشترین تراکنش را داشت و خساپا و خگستر در رتبه‌های بعدی قرار گرفتند. در فرابورس نیز عالیس، زفجر و فرود بیشترین تراکنش را داشتند.

ارزش معاملات بازار

امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به ۱۲ هزار و ۵۵۷ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات اوراق بدهی در بازار ثانویه ۶۰۵ میلیارد تومان بود که ۵ درصد از ارزش کل معاملات بازار را در این روز شامل می‌شود.

ارزش معاملات خرد نیز با افزایش ۱۱ درصدی به نسبت روز معاملاتی قبل به رقم ۸ هزار و ۳۴۱ میلیارد تومان رسید.

عرضه و تقاضای بازار

در معاملات یکشنبه، ۸۸ نماد صف خرید داشتند و ۷۵ نماد با صف‌ فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با افت ۱۴ درصدی نسبت به روز کاری قبل به ۸۷۶ میلیارد تومان کاهش یافت و مجموع ارزش صف‌های فروش نیز با افزایش ۲ درصدی به ۲۳۳ میلیارد تومان رسید.

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.