تاریخ انتشار : دوشنبه 3 مهر 1402 - 0:52
269 بازدید
کد خبر : 12374

پر درآمدهای اینستاگرام در سال ۲۰۲۳ چه کسانی هستند

پر درآمدهای اینستاگرام در سال ۲۰۲۳ چه کسانی هستند
پر درآمدهای اینستاگرام در سال 2023 و میزان درامد سلبریتی از اینستاگرام

پر درآمدهای اینستاگرام و جدیدترین میزان درآمد سلبریتی ها از اسپانسرهای اینستاگرام از طریق تبلیغات، همکاری با برندها در حوزه‌های مختلف که این فهرست شامل افراد مشهور، ورزشکاران، هنرمندان و سلبریتی ها می‌شود.
پر درآمدهای اینستاگرام در سال ۲۰۲۳ چه کسانی هستند، برخی از پر درآمدترین افراد در اینستاگرام شامل کمدین، مدل‌ها، ورزشکاران، بازیگران و ستاره‌های رسانه‌های اجتماعی بوده‌اند و به برخی از آنان اشاره می کنیم :‌

کریستین رونالدو از پر درآمدهای اینستاگرام

پر درآمدهای اینستاگرام

کریستیانو رونالدو، با نام کامل کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو، یک بازیکن فوتبال حرفه‌ای پرتغالی است. او در تاریخ ۵ فوریه ۱۹۸۵ در فونچال، پرتغال متولد شد. رونالدو یکی از معروف‌ترین و موفق‌ترین بازیکنان فوتبال در دنیا است.

او بارها جوایز بزرگی را دریافت کرده است، از جمله ۵ بار برنده جایزه فوتبالیست برتر سال FIFA و ۵ بار برنده جایزه طلای توپ طلا که به بهترین بازیکن فوتبال در سطح جهان اعطا می‌شود.

رونالدو همچنین در رسانه‌های اجتماعی نیز بسیار محبوب است و در اینستاگرام به عنوان یکی از پر درآمدهای اینستاگرام پر دنبال‌ شده‌ترین اشخاص مشهور حضور دارد.

رونالدو فوتبالیست حرفه ای
سال تولد ۵/۲/۱۹۸۵
افتخارات برنده جایزه طلای توپ طلا
تعداد فالوور ۶۰۵  میلیون
درامد دلاری از هر پست تبلیغاتی ۲.۲۹۷.۰۰۰ دلار آمریکا
درامد تومانی از هر پست تبلیغاتی ۱۱۹ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان

با اکتساب دلار ۵۰ هزار تومانی

لیونل مسی

پر درآمدهای اینستاگرام

لیونل مسی، با نام کامل لیونل اندرس مسی، یک بازیکن فوتبال حرفه‌ای آرژانتینی است. او در تاریخ ۲۴ ژوئن ۱۹۸۷ در روساریو، آرژانتین متولد شد. مسی به عنوان یکی از بهترین و موفق‌ترین بازیکنان فوتبال در شناخته می‌شود.

او به خاطر سرعت، تکنیک و قدرت گلزنی برجسته‌اش شناخته می‌شود. مسی تقریباً تمام کارنامه حرفه‌ای خود را در باشگاه بارسلونا تحقق بخشیده است. بیشترین زمان خود را در باشگاه بارسلونا سپری کرده و در این تیم به نتایج بسیاری دست یافته است. لیونل میسی در سال ۲۰۲۱ به باشگاه پاری سن‌ژرمن منتقل شد و در آنجا درحال بازی است.

مسی بارها جوایز بزرگی را کسب کرده است، این جوایز شامل ۷ بار برنده جایزه فوتبالیست برتر سال FIFA و ۷ بار برنده جایزه طلای توپ طلا که به بهترین بازیکن فوتبال در سطح جهان اعطا می‌شود. او همچنین در تیم ملی آرژانتین نیز به موفقیت‌های قابل توجهی دست یافته است.

لیونل مسی فوتبالیست
سال تولد ۲۴/۶/۱۹۸۷
افتخارات برنده جایزه طلای توپ طلا
تعداد فالوور ۴۸۷ میلیون
درامد دلاری از هر پست تبلیغاتی ۱.۷۷۷.۰۰۰ دلار آمریکا
درامد تومانی از هر پست تبلیغاتی ۸۸ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان

مسی  در رسانه‌های اجتماعی نیز بسیار پرطرفدار است و در اینستاگرام به عنوان یکی از پر درآمدهای اینستاگرام که مبلغ هر پست تبلیغاتی ۱.۷۷۷.۰۰ دلار  و پر دنبال‌ شده‌ترین اشخاص مشهور حضور دارد.

دوئین جانسون از پر درآمدهای اینستاگرام ۲۰۲۳

پر درآمدهای اینستاگرام

دوئین جانسون، با نام کامل دوئین دوگلاس جانسون، در تاریخ ۲ می ۱۹۷۲ در هیولیوود، فلوریدا، آمریکا متولد شده است. او به عنوان یکی از بازیگران مشهور و محبوب در صنعت سینما و تلویزیون شناخته می‌شود.

دوئین جانسون در فیلم‌های بسیاری مانند سری فیلم‌های “فوریوس” (The Fast and the Furious)، “Jumanji: Welcome to the Jungle”، “San Andreas” و “Central Intelligence” به ایفای نقش پرداخته است. او همچنین برای کارهایش در صنعت کشتی‌گیری حرفه‌ای و ورزش کشتی نیز شناخته شده است.

دوئین جانسون بازیگر
سال تولد ۲/۵/۱۹۷۲
تعداد فالوور ۳۹۰ M
درامد دلاری از هر پست تبلیغاتی ۱.۷۱۳.۰۰۰ دلار آمریکا
درامد تومانی از هر پست تبلیغاتی ۸۵ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان

جاستین بیبر

پر درآمدهای اینستاگرام

جاستین بیبر، با نام کامل جاستین درو بیبر، یک خواننده و ترانه‌سرا مشهور کانادایی است. او در تاریخ ۱ مارس ۱۹۹۴ در لندن، انگلستان متولد شد و در واترلو، اونتاریو، کانادا بزرگ شد. بیبر به موسیقی پاپ و R&B متمایل است و با آهنگ‌هایی مانند “Baby”، “Sorry”، “Love Yourself” و “What Do You Mean” شهرت یافته است.

بیبر در سنین نوجوانی به شهرت جهانی رسید و توانست با آواز خود و استعداد موسیقی‌ای خاص، میلیون‌ها طرفدار را به خود جذب کند. وی تاکنون موفق به فروش بیش از ۱۵۰ میلیون ضبط صوتی در سراسر جهان شده است. همچنین، بیبر گردش‌های جهانی و تورهای موسیقی بزرگی داشته و در اجراهای زنده بسیار پرطرفدار است.

علاوه بر موسیقی، بیبر همچنین در رسانه‌های اجتماعی بسیار محبوب است و در اینستاگرام به عنوان  پر درآمدهای اینستاگرام و یکی از پردنبال‌شده‌ترین اشخاص مشهور حضور دارد.

جاستین بیبر خواننده
سال تولد ۱/۳/۱۹۹۴
تعداد فالوور ۲۹۳ M
درامد دلاری از هر پست تبلیغاتی ۱.۲۸۱.۰۰۰ دلار آمریکا
درامد تومانی از هر پست تبلیغاتی ۶۴ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان

ویرات کوهلی

پر درآمدهای اینستاگرام

ویرات کوهلی (متولد ۵ نوامبر ۱۹۸۸) یک بازیکن کریکت هندی و سابق کاپیتان تیم ملی کریکت هند است که برای تیم Royal Challengers Bangalore در لیگ هندی‌پریمییرلیگ (IPL) و تیم دهلی در کریکت داخل کشوری به میدان می‌رود. او به عنوان یکی از بهترین کریکتوران جهان شناخته می‌شود و به عنوان یکی از برترین بازیکنان تاریخ این ورزش محسوب می‌شود.
کوهلی همچنین به موفقیت‌های تیم ملی هند در کریکت کمک کرده است و تیم ملی را از سال ۲۰۱۴ تا ۲۰۲۲ سرپرستی کرده و در جام جهانی ۲۰۱۱ و جام قهرمانان ۲۰۱۳ برنده شده است. او از چهار بازیکن هندی است که بیش از ۵۰۰ بازی برای هند انجام داده‌اند.

ویرات کوهلی در نیودلهی به دنیا آمد و در آکادمی کریکت West Delhi به تمرین پرداخت. وی در سال ۲۰۰۸ وارد تیم ملی هند شد و به سرعت در تیم ODI بازیکن شاخص شد. او در سال ۲۰۱۱ به تیم ملی پیوست. کوهلی در سال ۲۰۱۳ برای اولین بار در رده یکم رده‌بندی بازیکنان ODI توسط شورای بین‌المللی کریکت قرار گرفت. او رکورد بیشترین امتیاز در مسابقات جام جهانی Twenty20 ۲۰۱۴ را به دست آورد.

ویرات کوهلی برای عملکرد خود در زمین کریکت تحسین‌برانگیزی دریافت کرده است. او در سال ۲۰۱۲ به عنوان بهترین بازیکن ODI سال توسط شورای بین‌المللی کریکت شناخته شد و در سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ برنده جایزه Sir Garfield Sobers Trophy به عنوان بهترین بازیکن سال شد.

ویرات کوهلی بازیکن تیم کریکت هند
سال تولد ۵/۱۱/۱۹۸۸
تعداد فالوور ۲۵۹ M
درامد دلاری از هر پست تبلیغاتی ۱.۰۸۸.۰۰۰ دلار آمریکا
درامد تومانی از هر پست تبلیغاتی ۵۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان

ویرات کوهلی در رسانه‌های اجتماعی بسیار پرطرفدار است و در اینستاگرام به عنوان یکی از پر درآمدهای اینستاگرام با ۲۵۹ میلیون فالوور و پر دنبال‌ شده‌ترین اشخاص مشهور محسوب می شود .

نیمار

پر درآمدهای اینستاگرام

نیمار دا سیلوا سانتوس جونیور (متولد ۵ فوریه ۱۹۹۲)که یک بازیکن فوتبال حرفه‌ای برزیلی است. او در پست مهاجم بازی می‌کند و در حال حاضر برای باشگاه ا الهلال و تیم ملی فوتبال برزیل فعالیت می‌کند. نیمار با سرعت، تکنیک بالا، حرکت‌های فریبنده و توانایی‌های چشمگیر در کنترل توپ شناخته می‌شود.

در سال ۲۰۱۳، نیمار به تیم بارسلونا در اسپانیا پیوست و در آنجا بازی کرد. او در کنار بازیکنان برجسته مانند لیونل مسی و لوئیس سوارز، نقش مهمی در موفقیت‌های بارسلونا ایفا کرد. با تیم بارسلونا، نیمار به دستاوردهای بزرگی دست یافت، از جمله قهرمانی در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا.
در سال ۲۰۱۷، نیمار به پاری‌سن‌ژرمن منتقل شد و قراردادی بسیار بزرگ به‌عنوان یکی از پرگرانترین بازیکنان تاریخ فوتبال به او ارائه شد. او در پاری‌سن‌ژرمن به عنوان یکی از نیروهای اصلی تیم شناخته می‌شود و در رقابت‌های ملی و قاره‌ای به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته است.

نیمار فوتبالیست
سال تولد ۵/۰۲/۱۹۹۲
تعداد فالوور ۲۱۴ M
درامد دلاری از هر پست تبلیغاتی ۹۴۵.۰۰۰ دلار آمریکا
درامد تومانی از هر پست تبلیغاتی ۴۷ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان

کوین هارت

پر درآمدهای اینستاگرام

کوین هارت (Kevin Hart)، متولد ۶ جولای ۱۹۷۹، یک هنرپیشه، کمدین و تهیه‌کننده آمریکایی است. او بیشتر به خاطر کارهای کمدی خود در فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی شناخته می‌شود. هارت به عنوان یکی از کمدین‌های پرطرفدار و پردرآمد هالیوود در دهه اخیر شناخته می‌شود.
هارت در فیلادلفیا، پنسیلوانیا، آمریکا متولد شد. وی در ابتدا به عنوان کمدین در کلوپ‌های کمدی محلی و شهری فعالیت می‌کرد و پس از موفقیت‌های اولیه خود، به تورهای کمدی ملی و بین‌المللی رفت.

کوین هارت در دهه ۲۰۱۰، با بازی در فیلم‌های سینمایی محبوب به شهرت جهانی رسید. برخی از فیلم‌های معروف او عبارتند از “Ride Along”، “Central Intelligence”، “Jumanji: Welcome to the Jungle” و “The Upside”. کوین هارت با استفاده از استعداد کمدی و استعداد در بازیگری، موفق به جذب طرفداران بسیاری شد و به عنوان یکی از کمدین‌ها و هنرپیشه‌های محبوب و تأثیرگذار در صنعت سینما شناخته می‌شود.

کوین هارت کمدین
سال تولد ۶/۰۷/۱۹۷۹
تعداد فالوور ۱۷۹ M
درامد دلاری از هر پست تبلیغاتی ۷۸۰.۰۰۰ دلار آمریکا
درامد تومانی از هر پست تبلیغاتی ۳۹ میلیارد تومان

کوین هارت در رسانه‌های اجتماعی مانند فیسبوگ و instagram بسیار پرطرفدار است و در اینستاگرام  بالغ بر ۱۷۹ میلیون نفر دنبال کننده دارد و به عنوان یکی از پر درآمدهای اینستاگرام ر و پر دنبال‌ شده‌ترین اشخاص مشهور محسوب می شود .

 

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.