تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1402 - 17:05
148 بازدید
کد خبر : 13436

علت بدون تماشاگر بازی مس و استقلال

علت بدون تماشاگر بازی مس و استقلال

 بیانیه باشگاه استقلال در خصوص علت بدون تماشاگر بازی مس و استقلال باشگاه استقلال اعلام کرده است که اگر بازی مقابل مس رفسنجان بدون حضور تماشاگران برگزار شود، تیم فوتبال استقلال در زمین حاضر نخواهد شد. در بازی گذشته مس رفسنجان، شورای تأمین مجوز حضور تماشاگران را صادر نکرده بود و به همین دلیل این

 بیانیه باشگاه استقلال در خصوص علت بدون تماشاگر بازی مس و استقلال

باشگاه استقلال اعلام کرده است که اگر بازی مقابل مس رفسنجان بدون حضور تماشاگران برگزار شود، تیم فوتبال استقلال در زمین حاضر نخواهد شد. در بازی گذشته مس رفسنجان، شورای تأمین مجوز حضور تماشاگران را صادر نکرده بود و به همین دلیل این احتمال برای بازی با استقلال نیز وجود دارد.

علی خطیر، مدیرعامل باشگاه استقلال، به این موضوع تأکید کرده و بیان کرده است که تیم فقط در صورتی در مقابل مس رفسنجان حاضر می‌شود که بازی با حضور تماشاگران برگزار شود، در غیر اینصورت، تیم وارد زمین نخواهد شد.

” بدون تماشاگر در زمین حاضر نمی‌شویم”

امروز قرار بود دیدار بین تیم‌های مس رفسنجان و استقلال با حضور تماشاگران برگزار شود، اما با اعلام مدیر امنیتی انتظامی استانداری کرمان، تصمیم گرفته شد که بازی بدون حضور تماشاگران برگزار شود. این تصمیم موجب شده است که بازی باشگاه استقلال با مس رفسنجان بدون تماشاگر در زمین حاضر نشود.

نامه هیات فوتبال استان کرمان به سازمان لیگ فوتبال ایران

طی نامه رسیده هیات فوتبال استان کرمان به سازمان لیگ فوتبال ایران به تحریریه اتاق تجارت شرح نامه بدین شرح است  :

جناب آقای کشوری
سرپرست محترم سازمان لیگ فوتبال ایران

با سلام

احتراما، به پیوست تصویر نامه شماره ۵۸۲۶/م مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۵ مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان در خصوص برگزاری مسابقه فوتبال لیگ برتر کشور بین مس رفسنجان و استقلال تهران مورخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۵ در ورزشگاه شماره دوشهدای مس بدون تماشاگر حضورتان ایفاد میگردد. خواهشمند است در این خصوص دستور مقتضی صادر فرمایید

باتشکر

مهدی جهانشاهی – رئیس هیات

علت بدون تماشاگر بازی مس و استقلال

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.