تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 شهریور 1402 - 8:48
59 بازدید
کد خبر : 9915

۴ خودرو پرطرفدار ایران خودرو ارزان شد/ جدول

۴ خودرو پرطرفدار ایران خودرو ارزان شد/ جدول

۴ خودرو پرطرفدار ایران خودرو ارزان شد/ جدول به گزارش منیبان، قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی از اواسط فروردین ۱۴۰۲ در روند نزولی قرار گرفته است. در برخی از روزها به واسطه انتشار اخبار یا افزایش قیمت ارز از شدت این روند نزولی کاسته شده است، اما اگر به نمودار قیمتی اکثر خودروهای داخلی و

۴ خودرو پرطرفدار ایران خودرو ارزان شد/ جدول  ۴ خودرو پرطرفدار ایران خودرو ارزان شد/ جدول

به گزارش منیبان، قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی از اواسط فروردین ۱۴۰۲ در روند نزولی قرار گرفته است. در برخی از روزها به واسطه انتشار اخبار یا افزایش قیمت ارز از شدت این روند نزولی کاسته شده است، اما اگر به نمودار قیمتی اکثر خودروهای داخلی و مونتاژی نگاهی شود، کاهش قیمت به وضوح مشخص است.

بازار خودروهای داخلی امروز شاهد کاهش قیمت چهار خودرو بود که تمام آن‌ها از سبد محصولات ایران خودرو بودند.

قیمت پژو ۲۰۷i دنده‌ای، خودروی پرفروش و جوان‌پسند ایران خودرو امروز با سه میلیون تومان کاهش قیمت به عدد نهایی ۶۲۵ میلیون تومان در بازار آزاد رسید.

پژو پارس LX TU۵، امروز چهار میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد تا با قیمت نهایی ۶۱۲ میلیون تومان در بازار آزاد خرید و فروش شود.

قیمت رانا پلاس، سدان نه‌چندان محبوب ایران خودرو دو میلیون تومان کاهش یافت. این خودرو در بازار امروز با قیمت نهایی ۴۸۷ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

دنا پلاس ۶ دنده توربو، قدرتمندترین سدان دنده‌ای ایران خودرو امروز همانند رانا پلاس چهار میلیون تومان کاهش یافت و با قیمت نهایی ۷۴۴ میلیون تومان در بازار حاضر شد.

4882795

منبع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.